Web Analytics Made Easy - Statcounter

لارس ویلکس، کارتونیست سوئدی که کاریکاتور حضرت محمد (ص) پیامبر اسلام را کشیده بود و موجب خشم مسلمان شده بود، در یک تصادف رانندگی کشته شد.   ویلکس که ۷۵ ساله بود به همراه دو پلیس محافظ، همگی در این تصادف جاده‌ای کشته شده‌اند.   ویلکس با هتک حرمت به مقام پیامبر اکرم توانسته بود در جوامع دین ستیز غربی برای خود اعتباری دست و پا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او به همراه دو پلیس محافظ، همگی در یک تصادف جاده‌ای کشته شدند.   ویلکس از سال ۲۰۰۷ و پس از بروز خشم مسلمانان و دوستداران پیامبر تحت محافظت پلیس سوئد بود. مسلمانان جهان از همان زمان این رفتار دولت سوئد را نوعی جایزه دادن به اسلام‌ستیزی دانستند.   وی از سال ۲۰۰۷ و پس از دریافت تعداد زیادی تهدید به قتل‌، تحت محافظت پلیس سوئد بود.

براساس گزارش‌ها، خودرو وی با یک تراکتور در جنوب سوئد تصادف کرده و راننده تراکتور در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

منبع: بی بی سی

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان

امین عربپور رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند گفت: به دنبال گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ ظهر امروز مبنی بر حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد در محور زرند رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله‌ای بود، به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داد و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله‌ای بود، بعد از رها سازی با تلاش پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه به منظور ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل شد که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

عرب پور تصریح کرد: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند