Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حبیب راز دار فرمانده انتظامی شهرستان خاش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهار داشت: در روز‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از اختلال ایجاد شده در شبکه اینترنت در بخش‌هایی از شهرستان خاش با همکاری شرکت مخابرات و بررسی‌های کارشناسی، مشخص شد که در برخی از نقاط کابل‌های مخابراتی توسط افرادی تخریب و یا مورد سرقت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع و ضرورت دسترسی شهروندان و به ویژه دانش آموزان برای استفاده از سامانه‌های آموزشی در بستر اینترنت، به سرعت بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان، سرانجام سرنخ‌هایی از عاملان این اقدامات خرابکارانه به دست آمد و در تحقیقات بعدی اعضای یک باند ۵ نفره شناسایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام در برنامه ریزی عملیاتی پلیس تمامی اعضای این باند در عملیات‌هایی جداگانه، در نقاط مختلف شهرستان خاش دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی بیان داشت: متهمان که در بازجویی‌های فنی پلیسی و رو به رو شدن با شواهد و قرائن موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود در زمینه سرقت کابل‌های مخابراتی و همچنین سرقت سیم‌های برق شبکه انتقال نیرو و فروش اموال مسروقه به متصدی یک انبار ضایعاتی در شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ رازدار خاطر نشان کرد: مأموران در ادامه با دستگیری این مالخر در بازرسی از انبار ضایعاتی او مقدار یک تن سیم مسی مسروقه، تعداد ۱۰۰ عدد باطری خودروی سرقتی و تعداد زیادی اموال مسروقه دیگر را به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ راز دار خاطر نشان کرد: در تحقیقات تخصصی پلیس اعضای این باند به ۱۵ فقره تخریب و سرقت تجهیزات و کابل‌های برق و مخابرات در سطح شهرستان اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با بیان اینکه پلیس با اشرافیت کامل اطلاعاتی با سارقان و اخلالگران امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند، از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارقان حرفه ای حوادث و انتظامی شهرستان خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان