Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@09:26:15 GMT

بوچ کسیدی و ساندنس کید راهی تلویزیون می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۱۱۵۱

بوچ کسیدی و ساندنس کید راهی تلویزیون می‌شوند

سریالی با تمرکز بر ۲ شخصیت بوچ کسیدی و ساندنس کید ساخته می‌شود.

به گزارش مشرق، به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی «استون ویلج تی‌وی» امتیاز کتاب «بوچ کسیدی: داستان واقعی یک یاغی آمریکایی» را خریده است تا با اقتباس از آن یک سریال تلویزیونی بسازد.

اسکات استاین‌دورف و دیلن راس پس از نبردی جدی موفق شدند تا امتیاز کتاب چارلز لرسن را به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«استون ویلج» قصد دارد تا از طریق منابعش در آمریکای لاتین و اروپا هزینه تولید سریال را تأمین کند و آن را به مخاطبان بین‌المللی و بیشتر از همه آمریکای لاتین بفروشد. داستان سریال با تمرکز بر ماجراهای بوچ و ساندنس در آمریکا و آمریکای لاتین و نهایت کار در بولیوی ساخته می‌شود.

به گفته استاین‌دورف بخش زیادی از کتاب درباره ماجراجویی‌های ساندنس کید و «گروه خشن» است که در آمریکای جنوبی اتفاق می‌افتد. در آن دوره بوچ کسیدی و گروهش بیشتر در آن منطقه شناخته می‌شدند.

وی افزوده است که این فقط یک داستان وسترن آمریکایی نخواهد بود و بیشتر به آمریکای لاتین می‌پردازد.

داستان «بوچ کسیدی و ساندنس کید» پیشتر دستمایه ساخت یک فیلم سینمایی محبوب در سال ۱۹۶۹ شد که با بازی پل نیومن و رابرت ردفورد در نقش این ۲ شخصیت ساخته شد. این فیلم یکی از ۱۰۰ فیلم برتر آمریکایی از سوی موسسه فیلم آمریکا خوانده شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان هالیوود ریپورتر موسسه فیلم آمریکا آمریکای لاتین بوچ کسیدی ساندنس کید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور، مدیران این باشگاه هنوز نتوانستند مجوز‌های لازم را برای حضور یحیی گل محمدی دریافت کنند و بعید است یحیی بتواند حداقل این هفته تراکتور را در بازی حساس مقابل استقلال همراهی کند.

حمید مطهری، محمد نصرتی و محمد عسگری فعلا کادرفنی تراکتور را تشکیل می‌دهند و قرار است به زودی مربی سابق پرسپولیس هم به این کادر اضافه شود.

حسن تشکری نیا مربی بدنسازی که یحیی او را به پرسپولیس آورد تا در کنار لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی قرار بگیرد و کار کند، گزینه تراکتوری‌ها برای حضور در این تیم است و گویا توافقات لازم هم در این خصوص انجام شده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • بانوان آمریکای لاتین نسبت به کشتار زنان در غزه موضع بگیرند
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام