Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکوه میرشاهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان آرد از ابتدای ماه محرم تاکنون میان ۱۰۸ نانوایی اطراف حرم مطهر رضوی توزیع شده است.

وی ادامه داد: با این حال مقرر شد اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت مشهد بر پخت نان در روزهای دهه پایانی ماه صفر نظارت کنند تا اگر کمبودی در خصوص نان گزارش شد بلافاصله آرد مورد نیاز برای نانوایی ها ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری مشهد گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده هیات های مذهبی و موکبها می توانند نان مصرفی خود را از نانوایی های اطراف حرم مطهر تامین کنند.

فردا سه شنبه ۲۸ صفر سالروز شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و روز پنجشنبه این هفته سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) است که در این مناسبتها به طور معمول جمعیت زیادی از زائران از شهرهای دیگر استان خراسان رضوی و مشهد برای برپایی آیینهای عزاداری عازم مشهد مقدس می شوند.

میرشاهی تعداد نانوایی های شهرستان مشهد را ۲ هزار و ۴۰۵ واحد اعلام کرد و افزود: ماهانه به طور معمول حدود ۲۵ هزار تن آرد بین این تعداد نانوایی توزیع می‌شود.

شهرستان ۳.۵ میلیون نفری مشهد علاوه بر کلانشهر سه میلیون نفری مشهد ۲ شهر رضویه و ملک آباد و ۴۰۰ روستای کوچک و بزرگ را در خود جای داده است.

برچسب‌ها آرد مشهد امام رضا ماه صفر رحلت حضرت رسول اکرم شهادت امام حسن مجتبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد مشهد امام رضا آرد مشهد امام رضا ماه صفر رحلت حضرت رسول اکرم شهادت امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد