Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون اصناف، صنایع و جذب مشارکت‌های شورای اسلامی شهرقدس با اشاره به دو حادثه منجر به مرگ در یکماه گذشته توسط قطار، گفت: صدای مظلومیت شهروندان کاووسیه قدس به گوش مسئولان فرادستی برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین چناقچی در جلسه رسمی شورای اسلامی شهرقدس ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: متاسفانه مجدد در منطقه کاووسیه برای دومین بار در یکماه گذشته شاهد از دست دادن یکی از شهروندان خود بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی یکماه گذشته یک کودک و یک مرد جوان توسط قطار کشته شدند، ما بعنوان نمایندگان مردم وظیفه داریم که صدای مظلومیت شهروندان کاووسیه را به گوش مسئولان فرادستی استان و کشور برسانیم.

چناقچی اظهار داشت: مسئولان راه‌آهن به تعهدات قانونی خود  علیرغم پیگیری‌های بسیار زیاد که در درجه اول امنیت وآسایش شهروندان است، عمل نکرده است.

وی ادامه داد: راه‌آهن متعهد شده بود که دو پل عابر مکانیزه  بر روی خط ریل نصب ودیوار ایمنی را تکمیل  نماید که پس از شش سال هنوز این مصوبه اجرایی نشده است .

حسین چناقچی عضو شورای اسلامی شهرقدس ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه دیده عنوان کرد: از فرماندار و نماینده محترم مردم شهرستان قدس در مجلس  انتظار داریم با پیگیری جدی از طریق وزیر راه وشهرسازی ورئیس  راه‌آهن کشور هر چه سریعتر راه‌حلی قابل اجرا برای این مشکل پیدا نمایند.وبهترین راه حل زیر زمینی کردن ریل قطار ازشرکت کفش ملی تا شرکت نفت پارس می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم

در پی انفجار چاه فاضلاب در شهرک پرواز تبریز ۴ نفر مصدوم شدند و به تعدادی خودرو خسارت وارد شد. موسی علیپور، شهردار منطقه ۲ تبریز یکشنبه شب با حضور در محل حادثه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: ساعت ۱۸:۳۰ در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب و تماس آنها با آتش، انفجاری رخ داد. وی افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شده و به تعدادی از خودوهای پارک شده در حوالی محل حادثه، خسارت وارد شد. وی اظهار کرد: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد./چندثانیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • تفکیک نشدن زباله منجر به مصدوم شدن پاکبان شهرداری یزد شد
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین