Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران در پیامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت داخلی و خارجی کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

 

به موازات اینکه اقتدار و صلابت ایران اسلامی در ورای مرزها به اثبات رسیده، در عرصه داخلی نیز امنیت و اقتدار ایران سبب دستیابی به موفقیت های مختلف به واسطه آرامش کشور شده که این امر نیز به جهت تلاش شبانه روزی و درایت نیروی انتظامی محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیروی انتظامی به عنوان نهادی برخاسته از مردم و برای مردم در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره قرین شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی بوده که نقش برجسته ای در تامین امنیت عمومی و بسترسازی برای ارتقای امنیت داخلی داشته اند.

 

مشارکت نیروی انتظامی در مقابله با تهدیدات از یک سو و برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدگران سلامت اخلاقی جامعه و برهم‌زنندگان آرامش عمومی از سوی دیگر ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت در کشور را به دنبال داشته، ضمن اینکه در شرایط شیوع کرونا نیروی انتظامی همراستا با مدافعان سلامت به عنوان بازوان اجرایی، در اجرا و اعمال پروتکل های بهداشتی نقش موثری داشته و در ادامه جهت تسریع روند واکسیناسیون نیز نقش فعال داشته اند.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی دریغ و بی وقفه و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه استان تهران تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصور باشند.

 

انوشیروان محسنی بندپی

استاندار تهران

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران هفته نیروی انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند

معاون عملیات ارتش با بیان اینکه اگر در منطقه ناامنی ایجاد شود، همه کشورهای آن منطقه آسیب خواهند دید، گفت: اگر همه دولت‍ها و ملت‍ها بر این باور باشند، اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را نمی‌توان پذیرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر دریادار سید محمود موسوی، معاون عملیات ارتش در آیین اختتامیه تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد «حلقه امنیتی 2024» با شعار «امنیت برای همه» با بیان اینکه در این تمرین، سعی شد تا از تجارب و نقطه نظرات حاضران نهایت استفاده شود، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی توسعه تعاملات و همکاری‌های نظامی را با کشورهای دوست و برادر منطقه دارد.

معاون عملیات ارتش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و به‌ویژه های شهیدان عالی قدر ارتش، با بیان اینکه لازمه استقلال، پیشرفت، توسعه و رفاه هر ملت و کشوری وجود امنیت پایدار است، گفت: یکی از مهمترین وظایفی که بر عهده نیروهای مسلح هر کشوری است، تامین همین امنیت پایدار در راستای توسعه منافع آن کشور در سطح منطقه و جهان است. جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از همه منابع خود علاوه بر تامین امنیت ایران، در راستای تامین امنیت منطقه و حتی جهان در تلاش است.

وی با بیان اینکه دین اسلام همواره بر صلح، آرامش و گفتمان تاکید می‌کند، گفت: دین اسلام علی‌رغم تاکیدات بسیارش بر روی پرهیز از نزاع و درگیری، مسلمان را به دفاع و مقابله با هرگونه تهدیدی ملزم می‌کند.

معاون عملیات ارتش با بیان اینکه اگر در منطقه ناامنی ایجاد شود، همه کشورهای آن منطقه آسیب خواهند دید، گفت: اگر همه دولت‍ها و ملت‍ها بر این باور باشند، اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه را نمی‌توان پذیرفت؛ چراکه اقدامات این رژیم جعلی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است.

امیر موسوی گفت: با نگاهی به سالیان گذشته در می‌یابیم که یکی از نقشه‌ها و توطئه‌هایی که کشورهای استکباری برای ایجاد ناامنی در سطح منطقه، مناطق مورد نظر و ایجاد اختلاف، نزاع، درگیری و مشغول کردن کشورهای منطقه، شکل‌دهی، سازماندهی و آموزش گروه‌های تروریستی بوده است که شاهد اقدامات غیرانسانی و جنایات آنان در کشورهایی همچون سوریه، عراق، افغانستان و سایر کشورها بودیم.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با استناد به آموخته‌های دینی و فرهنگ غنی خود برای مقابله با پدیده شوم تروریسم و برای کمک به ایجاد صلح و امنیت پایدار در سطح منطقه به میدان مبارزه آمد، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته توسط جمهوری اسلامی ایران و همکاری برخی از کشورهای منطقه، خطر تروریسم پایان یافته است؛ اما همچنان ریشه‌های اختلاف برای شعله ور شدن اتفاقات تروریستی در سطح منطقه وجود دارد.

معاون عملیات ارتش اظهار داشت: برای ریشه کن کردن این پدیده شوم، نیاز به همکاری، تعامل و وحدت همه طرفها است تا بتوانیم با بهره گیری از همه ظرفیتها و امکانات، به مقابله با پدیده افراط گرایی که حاصل سیاستهای دشمنانه کشورهای استکباری است بپردازیم.

وی با اشاره به تمرینات انجام شده در رزمایش‍های مرکب بین کشورهای ایران، بلاروس، آذربایجان، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان گفت: بنده از کشورهای حاضر در این تمرین مشترک کمال تشکر و قدردانی را دارم؛ اما این قدم، جزو گام‌های نخستین برای شکل‌گیری تعامل و ایجاد کارگروه‌های مشترک در راستای مبارزه با پدیده تروریسم در منطقه است.

معاون عملیات ارتش ادامه داد: ما باید بتوانیم با اجرای این تمرینات، به یک فرهنگ و زبان مشترک برای مقابله با پدیده تروریسم برسیم و امیدواریم این تمرین آغازی برای کسب آمادگی در راستای اجرای رزمایش های واقعی باشد.

امیر موسوی با بیان اینکه در تمرینهای مربوط به رزمایش مرکب، سعی شده است تا از تجارب و نقطه نظرات حاضرین در این تمرین نهایت استفاده شود، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی توسعه تعاملات و همکاری‌های نظامی را با کشورهای دوست و برادر منطقه دارد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم که تمریناتی از این قبیل در برنامه های کشورها، به صورت سالیانه و یا دوسالانه ثبت شوند تا بتوانیم در یک برنامه‌ریزی منظم و هدفمند، به اجرای این تمرینات مشترک پرداخته و به آمادگی ها و هماهنگی های لازم جهت اقدامات مشترک برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس