Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سریال‌ها همیشه به دلیل کشش و جذابیتشان همیشه انتخاب افرادی است که دوست دارند یک اثر را با علاقه زیاد ببینند. واقع بین که باشیم در می‌یابیم فیلم ایرانی باشد یا خارجی کمی با اضافه کردن جزییات و البته زیاد کردن تایم مکالمه بین شخصیت‌های داستان می‌شود اثر را به یک سریال ایرانی یا سریال خارجی تبدیل نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیل سریال‌هایی که فصل دوم آنها ساخته می‌شود معمولاً نسبت به فصل اول ضعیف‌تر است. چرا که فصل اول داستان پر پیمان بوده و فصل دوم با همان چاشنی که کمی قبل تر گفتیم سعی شده طول طویل شود و یک سریال چند قسمتی خروجی آن شود.

دانلود سریال خارجی و ایرانی با آپدیت منظم و جدیدترین فصل‌ها

سریال‌های خارجی با میلیون‌ها بیننده در سراسر جهان باعث می‌شوند فصل‌های بعدی آن ساخته و در واقع نوعی انگیزه برای عوامل آن باشد. اینکه قسمت‌ها به صورت منظم و دوبله و زیرنویس فارسی به دست مخاطب برسد و قابلیت انتخاب نحوه و سطح بازبینی نیز برای مخاطب فراهم شود بسیار حائز اهمیت است. آرشیو سریال‌های خارجی به صورت با نقد، تریلر و توضیحات کامل به همراه سریال‌های تلویزیونی در سایت ایران تی وی برای بینندگان مهیا می‌باشد.

ویژگی‌های سایت دانلود فیلم و سریال ایران تی وی

آرشیو فیلم و سریال بر اساس بازیگر، کارگردان، سال انتشار، کشور، زبان و ژانر

تصاویر و تیزر و توضیحات کامل منظم و دقیق

نقد و امتیازدهی به اثر

قابلیت پخش آنلاین اختصاصی

آپدیت منظم و تست کامل فیلم توسط تیم فنی

بررسی فیلم‌ها جهت مناسب بودن برای جمع خانواده

فعالیت قانونی و زیر نظر سازمان‌های نظارتی و مربوطه

کیفیت عالی و توسط مانند ۴k و ۴۸۰p, ۳۶۰p مناسب پخش در موبایل

و..

دانلود فیلم ایرانی جدید با ۶ کیفیت مناسب پخش موبایل و نمایشگرهای مختلف

می‌توان گفت دیگر تقریباً هیچ فیلم سینمایی رایگانی برای پخش در تلویزیون وجود ندارد و ۹۹.۹ درصد فیلم‌ها بصورت خرید قانونی در شبکه نمایش خانگی به فروش می رسند. اکثر فیلم‌ها با موضوع کمدی، عاشقانه و اجتماعی هستند و ژانرهای دیگر خیلی کمتر به قلم نویسندگان می‌رسد. آثار جنگی و دفاع مقدس که قبلاً در تلویزیون بسیار شاهد آنها بودیم دیگر کمرنگ‌تر شده است.

آرشیو کامل فیلم‌های ایرانی جدید

کیفیت‌های متنوع شامل ۴k , bluray, ۱۰۸۰p, ۷۲۰p, ۴۸۰p

امکان تماشا آنلاین

تعرفه نیم بها توسط سرورهای داخلی

و...

دانلود فیلم خارجی ۲۰۲۲ با کیفیت بلوری و دوبله فارسی اختصاصی

فیلم‌های سینمایی خارجی طیف گسترده ای از ژانرهای اکشن، جنایی، ترسناک، علمی تخیلی، تاریخی و معمایی را ارائه می‌دهند. خیل زیادی از دنبال کنندگان پیگیر نسخه دوبله شده این آثار هستند و با گاهاً با دوبله‌های بی کیفیت یا فیک روبرو می‌شوند. شما در سایت ایران تی وی می‌توانید به راحتی پیش نمایش فیلم را تماشا و بعد از پسند فیلم مورد نظر نقدها را بخوانید. نقدها از ۱۰ محاسبه می‌شوند و بعد دو گزینه پیش روی شماست. دانلود یا تماشا آنلاین و به راحتی فیلم مورد نظر را با یک پلیر بسیار قدرتمند تماشا کنید.

فیلم‌های ۲۰۲۲ جدید: فیلم بلک پنتر ۲، فیلم جیغ ۵، فیلم جان ویک ۴

انیمیشن‌های ۲۰۲۲: انیمیشن رامبل و انیمیشن قرمز شدن

انیمیشن‌ها با داستانی شدن محتوای آنها و پیشرفت تکنولوژی ساخت بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. دیگر انیمه ها مختص سنین خاصی نیست و شما می‌توانید حتی یک پیرمرد ۵۹ ساله را نیز هنگام تماشای یک انیمه ببینید. گاهی تاثیر گذاری و دیدن یک انیمیشن خوب از صد فیلم و سریال بهتر و دلچسب تر است.

سایت ایران تی وی زیر نظر ساترا و بصورت کاملاً بهینه تمامی فیلم‌ها را کنترل تا مناسب تمام سن‌ها باشد. محدودیت سنی فیلم‌ها اعمال شده و جهت برخورداری از امکانات شگفت انگیز سایت دانلود فیلم ایران تی وی پیشنهاد می‌کنیم به این وبگاه سری بزنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5319850

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم خارجی سریال ایرانی سریال خارجی کسب و کار صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا کسب و کارهای اینترنتی دوربین اطفای حریق ساختمان سازی گوشی آیفون ماشین لباسشویی اتحادیه طلا و جواهر خرید آنلاین گردو اسنپ گاوصندوق دانلود فیلم ایران تی سریال ها فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، این دو نفر به نام‌های دیلان ارل ۲۰ ساله و جیک ریوز ۲۲ ساله متهم هستند که در عملیات آتش‌سوزی یک انبار تجاری مرتبط با اوکراین در شرق لندن مشارکت داشته‌اند.

ارل و رویز نخستین کسانی هستند که در چارچوب قانون جدید امنیت ملی انگلیس مصوب سال ۲۰۲۳ متهم شده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، ۳ نفر از سایر کسانی که با این پرونده مرتبط هستند، به اتهام‌های دیگری دستگیر شده‌اند.

منابع خبری انگلیس می‌گویند که انبار تجاری مرتبط با اوکراین ماه مارس گذشته آتش گرفت و از آن زمان، تحقیقات درباره این پرونده به دایره مبارزه با تروریسم پلیس انگلیس واگذار شد.

دادستان انگلیس ارل را به همکاری با گروه شبه نظامی واگنر، شناسایی و استخدام افراد برای همکاری با سرویس جاسوسی روسیه متهم کرده است. گفته می‌شود که او در عملیات آتش‌سوزی انبار اوکراینی نقش محوری داشته است.

دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس در این باره گفت: در حالی که ما باید اجازه دهیم تا این پرونده روند قضایی خود را طی کند، اما من عمیقاً نگران ادعای مشارکت اتباع انگلیسی در عملیات مجرمانه به نفع دولت روسیه هستم.

وی افزود: ما از تمام وزن سیستم کیفری استفاده خواهیم کرد تا هر کسی را که در جرایم مرتبط با دخالت خارجی مجرم شناخته می‌شود، پاسخگو کنیم.

همچنین جیمز کلورلی، وزیر کشور انگلیس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: اقدامات خارجی خصمانه هرگز در خاک بریتانیا قابل تحمل نخواهد بود. اگر امنیت بریتانیا را تهدید کنید، با عدالت روبرو خواهید شد.

این تحول درحالی صورت می‌گیرد که دادستانی انگلیس دوشنبه گذشته نیز ۲ شهروند دیگر این کشور را به بهانه افشای اسرار محرمانه به چین متهم کرد. این ۲ نفر هم ماه مارس گذشته به ظن جاسوسی برای دولت پکن دستگیر شدند و قرار است محاکمه شوند.

دیگر خبرها

  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • عرضه توانمندی‌های صادراتی ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان ایرانی در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»