Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور در حکمی محمدحسین قائد شرف را به عنوان مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

به گزارش در حکم دکتر داداش پور آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت مشاور رئیس و مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجاء واثق دارم که در راستای تحقق اهداف و راهبردهای دولت سیزدهم و اهداف، خط‌مشی‌ها و برنامه‌های کلان سازمان، ضمن نظارت بر اجرای وظایف دفاتر زیر نظر رئیس سازمان و هماهنگی معاونت‌ها و مراکز تابعه سازمان، گام‌های مؤثر و مفیدی بر خواهید داشت.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام شایسته مأموریت محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

کد خبر 5319875 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان حکم انتصاب روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشجویان دانشگاه تهران ثبت نام دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه علامه طباطبایی آموزش پزشکی آموزش مهارتی دانشجویان ایرانی خارج از کشور آزمون دستیاری سازمان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود