Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@08:26:59 GMT

رضایی: حسن یزدانی از انتخابی تیم ملی فرار نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۱۸۷۱

رضایی: حسن یزدانی از انتخابی تیم ملی فرار نمی‌کند

مدال آور جهانی ایران می‌‌گوید حسن یزدانی همیشه به مربیان خودش احترام می‌گذارد و در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می‌کند.

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی دارنده مدال نقره المپیک و برنز جهان در سنگین وزن کشتی آزاد در گفت و گویی در مورد نتایج دیروز ملی پوشان آزادکار در رقابت های جهانی نروژ با بیان این مطلب افزود: اینکه چهار کشتی‌گیر جوان ما به خوبی کشتی گرفتن و با انگیزه بودن و نمی‌خواستند ببازند جای خوشحالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: اینکه این چهار جوان برای اولین بار در مسابقات جهانی شرکت کرده و به فینال راه پیدا کردند می‌تواند انگیزه خوبی برای سایر کشتی‌گیران جوان باشد.

 

مدیر اسبق تیم های ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد حسن یزدانی گفت:  حسن یزدانی را هم که قبلا گفته بودم اگر مثل المپیک با برنامه و تاکتیک جلو برود و کشتی خود را تقسیم کند می‌تواند به مدال طلا دست پیدا کند و شکر خدا هم همین طور شد و توانست حریف قدرتمند خود را شکست بدهد.

سنگین وزن اسبق تیم ملی کشتی آزاد در مورد عملکرد زارع گفت: امیرحسین زارع هم با تلاش قابل پیش بینی و با آمادگی جسمانی بالایی که داشت، میل به پیروزی در او کاملا مشهود بود و از همه حریفان خود سرتر بود. وی از اول مبارزه، هم تاکتیک هجومی و هم برنامه خوبی داشت و خدا را شکر توانست موفق شود بعد از ۳۲ سال مدال مرحوم علیرضا سلیمانی را تکرار کند.

 

رضایی ادامه داد: امیرحسین زارع جوان‌تر از حریفان خود بود و بدنش را زودتر ریکاوری کرد و به مسابقات برگشت. اما سایر حریفان نتوانستند خوب ریکاوری کنند.  زارع با تمرینات خوب کادرفنی روان‌تر کشتی گرفت و توانست مدال طلا بگیرد امیدوارم اینگونه قهرمانی ها تکرار شود و این رکوردها و قهرمانی هاخصوصاً با حضور کشتی‌گیران جوانی مثل امیرحسین زارع می‌تواند برای تیم ملی کشورمان و همچنین کشتی بسیار خوب باشد. شرایط فراهم است و با مقداری تمرکز و تمرین می توانیم همیشه موفق باشیم.

 

این پیشکسوت کشتی در پایان در خصوص کشتی حسن یزدانی گفت: یزدانی نشان داد که می تواند همیشه موفق باشد و اگر استمرار داشته باشد می‌تواند به خوبی مدال های قهرمانی کسب کند. تکرار قهرمانی برای همیشه امکان پذیر است. حسن یزدانی همیشه پای ثابت انتخابی ها بوده و به مربیان خود احترام گذاشته و مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی بوده و این حضور کشتی‌گیران در مسابقات انتخابی باعث می‌شود که همیشه بدن روی فرمی داشته باشند و بتوانند در مسابقات آینده خود هم بهترین نتایج را کسب کنند.

آزاد کشتی علیرضا رضایی حسن یزدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد کشتی علیرضا رضایی حسن یزدانی حسن یزدانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • شیرشاه کشتی ایران کجاست؟