Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی جداگانه علی‌اکبر شرافتی نژاد را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش، علی رئیس‌پور را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز، هادی فتوح آبادی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون، عزیزالله رحمتی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور و حمید آروین را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌‍‌ریز منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش

در متن حکام طهرانچی درباره انتصاب علی‌اکبر شرافتی نژاد به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

شرافتی نژاد با مدرک ی کارآفرینی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک است که دارای سوابقی از جمله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهاجران، رئیس اداره آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک و... است.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز

در متن حکم طهرانچی درباره انتصاب  علی رئیس‌پور به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

گفتنی است رئیس‌پور دارای مدرک ی تخصصی مدیریت منابع انسانی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز است که پیش از این معاون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز بوده است.  طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات رضا محمدعلی‌نژاد سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون

در متن حکم طهرانچی درباره انتصاب هادی فتوح‌آبادی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون آمده است: بنا به پیشنهاد سرپرست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

گفتنی است فتوح‌آبادی با مدرک ی تخصصی مهندسی برق، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون است که پیش از این مدیر گروه رشته برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون بوده است.

طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های امیر قائدی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور

در متن حکم طهرانچی درباره انتصاب عزیزالله رحمتی  به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

عزیزالله رحمتی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور است که سوابقی ازجمله معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور را در کارنامه اجرایی خود دارد.

طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات رضا توشمالانی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کنگاور قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز

در متن حکم طهرانچی درباره انتصاب حمید آروین به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز آمده است: بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه کنید.

آروین با مدرک ی تخصصی، عضو علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز است که دارای سوابق اجرایی ازجمله رئیس دانشکده هنر و معماری و مدیر گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز است.  طهرانچی همچنین طی نامه‌ای جداگانه از تلاش ها و زحمات سیدمحمدرضا رئیس‌السادات رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1113643 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت

سیدمعین نظری در حاشیه رویداد سه‌روزه «صدرا» با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاری است، این اتفاق علمی را مایه مباهات خواند و اظهار کرد: به جرئت می‌گویم که این رویداد یکی از برنامه‌های اثرگذار دانشگاهی و جزء بهترین رویدادهاست.

وی، «صدرا» را بسترساز ارتباط سازنده بین دانشگاه و صنعت با تمرکز بر اشتغالزایی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برشمرد و متذکر شد: اشتغال دانشجویان و ورود آنها به بازار کار یکی از دغدغه‌های مهم ما بوده و هست.

مدیر گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، رویداد «صدرا» را مصداق «برد ـ برد» برای صنعت و دانشگاه برشمرد و عنوان کرد: رویکرد مسئله‌محوری در دانشگاه می‌تواند مشکلات و عارضه‌های صنعت را رفع و در عین حال نیز این مهم می‌تواند برای دانشگاه درآمدزایی ایجاد کند.

نظری متذکر شد: برقراری ارتباط دانشجویان با صنایع و برند‌های حاضر در این نمایشگاه و به‌کارگیری افراد مستعد و صاحب ایده در آنها می‌تواند به‌لحاظ کاهش دغدغه اشتغال دانشجویان کمک‌کننده باشد.

وی تأکید کرد: با برقراری این ارتباط بین دانشجویان و واحد‌های تولیدی و صنعتی، دانشجوی دغدغه‌مند می‌تواند نسبت به آموزش مهارت‌های جانبی برای ورود راحت‌تر به بازار کار نیز حساس شده و در هدفگذاری خود را در این مسیر قرار دهد.

مدیر گروه صنایع غذایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان یادآور شد: در جریان این رویداد علمی برخی شرکت‌ها برای جذب نیزو اعلام نیاز می‌کنند که می‌توان عامل اتصال دانشجو به بازار کار بود و گامی در ایجاد اشتغال برداشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد
  • سرپرست اداره کل دارو منصوب شد
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات