Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:23:25 GMT

پیکر مطهر شهید غلام خونی پس از 38 سال شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۱۸۹۶

پیکر مطهر شهید غلام خونی پس از 38 سال شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، سرهنگ عبدالله خیران پور فرمانده سپاه ناحیه بهبهان اظهارکرد: امروز صبح از سوی واحد ایثارگران و معراج شهدای استان خوزستان خبر شناسایی پیکر شهید غلام خونی به این ناحیه اعلام شد.

خیران پور بیان کرد: شهید غلام خونی به همراه برادر خود در تاریخ ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شده، و امروز پس از ۳۸ سال انتظار پیکر شهید غلام خونی تفحص و شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در تشریح ویژه برنامه های تشییع پیکر شهید غلام خونی افزود: مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده دوشنبه ساعت ۲۰ در جوار یادمان شهدای گمنام در پارک شهید شریف نیا با حضور پرشور اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ خیران پور تصریح کرد: مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام سه شنبه ۱۳ مهرماه و هم زمان با سالروز رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) ساعت ۱۶ از درب سپاه ناحیه بهبهان با حضور پرشور مردم قدرشناس بهبهان بطرف زادگاه شهید واقع در دهستان دودانگه برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در پایان با عرض تبریک و تسلیت مجدد با خانواده شهید پرور خونی و یارمحمدی، از مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان درخواست کرد با حضور پرشور در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید غلام خونی بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه بهبهان تفحص پیکر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) باقرشهر آماده میزبان شهید گمنام شد.

بر اساس این گزارش طی هفته‌های گذشته و در راستای برگزاری کنگره سرداران ۱۲ هزار شهید استان تهران که مشخص شد شهیدی والامقام مهمان باقرشهر می‌شود.

گفتنی است که مردم شهید پرور باقرشهر و ری از از سه‌راهی خیرآباد تا انتهای بلوار نفت پیکر مطهر این شهید گمنام تازه تفحص عملیات «خیبر» را تشییع کردند.

لازم به ذکر است این مراسم که با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، حجت الاسلام باقری امام جمعه کهریزک، گراوند سرپرست بخشداری کهریزک، سرهنگ شهیری فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله «ره»، شهرداران، دهیاران، ائمه جماعات مساجد، مسئولین ادارت و نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و عموم مردم شریف و شهیدپرور شهرستان ری برگزار شد، پیکر مطهر شهید پس از تشییع در محل میدان اصلی پارک علم و فناوری وابسته به وزارت نفت آرام گرفت.

مرتضی همتی، شهردار باقرشهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته جهت حضور این شهید والامقام در باقرشهر، با بازدید و کار شبانه روزی همکاران مجموعه شهرداری بولوار نفت و محل پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت اکنون برای میزبانی از این شهید والامقام آماده شد.

وی گفت: عمده فعالیت‌های شهرداری در این بلوار در زمینه محوطه سازی، تسطیح، جمع آوری زباله، نخاله‌های زیاد ساختمانی، لکه گیری آسفالت، بهسازی فضای سبز، زیباسازی و فضاسازی این بولوار بعد از سال‌ها بود و در نهایت امروز پیکر این شهید گلگون کفن با حضور گسترده مردم تشییع شد.

کد خبر 6096476

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید ستواندوم «جلال اعتماد» در قروه تشییع شد
  • تشییع پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده با حضور پرشور مردم ایلام
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد