Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن پوراسماعیلی. سرپرست شهرداری کرمان در جلسه عمومی شورای اسلامی شهر که با حضور رییس و اعضای شورا برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، ازجمله اقدامات مهم شهرداری در هفته‌های اخیر، به سرعت‌گرفتن طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان «شهید تجلی» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از هفته گذشته اقدامات مقدماتی برای شروع عملیات عمرانی پروژه، به‌سرعت شروع شده است، افزود: برای انتقال آب‌های سطحی از محل پروژه، لوله‌های لازم با قطر مناسب خریداری و غلاف‌گذاری انجام شده است.

پوراسماعیلی به سفارش و خرید مصالح لازم و باکیفیت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، با در اختیار داشتن مصالح کافی، کار به‌سرعت در حال انجام است؛ ضمن اینکه کسبه خیابان شهید تجلی نیز به‌خوبی با شهرداری همکاری کرده‌اند.

او درخصوص آماده‌شدن گزارش عملکرد شهرداری و ارائه آن به شورای اسلامی شهر، گفت: تمام واحد‌های شهرداری در این خصوص همکاری کرده‌اند و گزارش صورت‌جلسه تحلیل و آماده تحویل است.

سرپرست شهرداری کرمان با بیان اینکه این گزارش هفته آینده تکمیل و فرستاده می‌شود، گفت: در این گزارش تعداد قابل ملاحظه‌ای آیتم وجود دارد که تعدادی از آیتم‌ها آماده است و تعدادی دیگر باید مشخص شوند.

او افزود: با رفع ایرادات و نواقص، گزارش به شورا ارائه می‌شود.

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه عالم‌زاده، شهردار سابق شهر کرمان، به‌دلیل دور بودن از شرایط شهرداری و دسترسی نداشتن به اسناد، شرایط تهیه این گزارش مفصل از عملکرد شهرداری را ندارد، گفت: در حال حاضر، مجموعخ شهرداری و کارکنان آن، جحم کاری زیادی دارند و همواره باید پاسخ‌گوی مردم باشند.

او با بیان اینکه هم‌اکنون، بخش قابل ملاحظه‌ای از مطالبات مردم وارد سیستم شهرداری شده و در حال رسیدگی است، گفت: به رغم مشغله کاری، گزارش درخواستی شورای شهر نیز با تعیین‌تکلیف تمام بخش‌ها و موارد، در حال تکمیل است و به‌زودی به‌صورت کامل ارائه می‌شود.

سرپرست شهرداری کرمان در ادامه به اقدامات لازم در گلزار شهدا اشاره کرد و با تأکید بر اینکه گلزار شهدا برای پذیرش زائران، هنوز جای کار دارد، افزود: نزدیک به ۲ سال از شهادت سردار بزرگ، حاج‌قاسم سلیمانی می‌گذرد؛ اما زیرساخت‌های لازم و مورد نیاز به‌صورت کامل فراهم نشده است.

او ادامه داد: با برطرف شدن کامل محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا، گردشگران و زائران زیادی برای زیارت مرقد مطهر این شهید بزرگوار به کرمان سفر می‌کنند؛ درحالی‌که هنوز آمادگی لازم را نداریم.

پوراسماعیلی با اشاره به اینکه متولی گلزار شهدا، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران است و شهرداری تنها موضوعات خدماتی گلزار را دنبال می‌کند، گفت: با وضعیت پیشِ رو، شرایط خوبی برای پذیرش گردشگر نداریم.

او کمبود پارکینگ و وجود مشکلات ترافیکی را ازجمله مشکلات پیشِ رو ذکر کرد و گفت: محدودیت معابر و دسترسی‌ها نیز برای مردم مشکل‌ساز شده است.

سرپرست شهرداری کرمان پیشنهاد کرد برای ساماندهی هرچه زودتر گلزار شهدا و آمادگی پذیرش زائران، باید ستادی با حضور متولیان تشکیل و موضوعات پیگیری شود و برای رفع محدودیت‌های پیشِ رو، اقدامات اساسی صورت گیرد.

او افزود: با تشکیل ستاد ساماندهی گلزار شهدا و مشخص شدن وظیفه هر دستگاه، شهرداری نیز آماده همکاری است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری کرمان گلزار شهدای کرمان سرپرست شهرداری کرمان گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • آماده‌باش گرو های رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برای رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • دزفول غرق شد!
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)