Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز با حضور در بجنورد گفت: تیم های ارزیاب بنیاد مسکن از صبح امروز در مناطق زلزله‌زده جنوب غرب ایران حضور یافته و در حال بررسی وضعیت واحدهای روستایی و شهری هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بجنورد، اکبر نیکزاد امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه بجنورد اظهار داشت: با توجه به وقوع زلزله 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ریشتری اردیبهشت گذشته٬ به خراسان شمالی سفر کردیم و از نزدیک در جریان روند بازسازی واحدهای آسیب دیده قرار می‌گیریم. درباره برخی تسهیلات اعطایی تا کنون مشکلاتی وجود داشته که باید بررسی شود. برخی از تسهیلات بلاعوض هم تا کنون پرداخت نشده است.

وی افزود: در جریان این زلزله تعدادی از واحدهای مسکونی تخریب شدند که که برای بازسازی آنان با نمایندگان استان جلسه خوبی داشته و به توافقاتی رسیدیم. تلاش داریم تا فرا رسیدن فصل سرما همه واحدها تکمیل و تصمیمات لازم ابلاغ خواهد شد. در راستای تامین نقدینگی باید اقدامات جدی تری انجام شود و امیدواریم با حضور جدی و مشارکت مردم کارها سریع‌تر پیش برود.

اعزام 10 اکیپ به شهرستان کوهرنگ در پی زلزله / خسارات وارده فقط در بخش منازل مسکونی بوده استزلزله صبح‌امروز چلگرد در استان اصفهان خسارتی برجای نگذاشت/اعلام آمادگی برای کمک به چهارمحال ‌و بختیاری و خوزستانتازه‌ترین اخبار از زلزله 5.7 ریشتری| پیگیری رئیس جمهور ‌از آخرین وضعیت زلزله‌زدگان/ دستور وزیر کشور برای رسیدگی فوری به زلزله‌زدگان/ ‌خسارت زلزله به 20 روستا /12 مصدوم در ‌اندیکا + جزئیات

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: درباره عمران روستایی در خراسان شمالی برنامه‌های خوبی داریم و برای اجرای طرح هادی و آسفالت معابر تصمیمات مناسبی را اخذ کردیم.

نیکزاد تصریح کرد: برای تمدید افق 10 ساله طرح هادی قرار است اقداماتی را انجام دهیم تا مردم برای اخذ پروانه و بازسازی واحدهای روستایی مشکلاتی را نداشته باشند.

وی درباره وقوع زلزله امروز در جنوب غرب ایران هم گفت: همکاران ما به مناطق اعزام شدند و خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و کارشناسان بنیاد در حال بررسی وضعیت هستند.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله زلزله بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل