Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر حاج رضایی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اسامی اعلام شده از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان و وضعیت کنونی تیم ملی اظهار داشت: لیست تیم ملی به نظرم لیست ثابتی است با کمی تغییرات که از سوی سرمربی انجام شده است. انتخاب بازیکنان بر عهده سرمربی تیم ملی است و هیچ گاه هم لیست‌های اعلام شده از سوی کادر فنی همه را راضی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر هم بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شده اند، بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم بتوانند در بازی‌های پیش روی تیم ملی هم عملکرد خوبی داشته باشند.

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به پیروزی‌های تیم ملی در بازی‌های گذشته گفت: تیم ملی بسیار خوبی داریم؛ اما نباید پشتمان به برد‌های گذشته گرم باشد. آن بازی‌ها به تاریخ پیوسته اند. ما باید نگاه رو به جلو داشته باشیم تا بتوانیم بازی‌های پیش روی خودمان را هم به خوبی هر چه تمام تر به پایان برسانیم. بازی‌های سرنوشت سازی در انتظار ملی پوشان است و باید تمام توان خود را برای پیروزی بگذارند. در تاریخ مسابقات با امارات همیشه پیروز بودیم، اما اماراتی‌ها امروز یک مربی هلندی به نام فن مارویک را در اختیار دارند. اماراتی‌ها بعد از جام ملت‌های ۲۰۱۹ که موفق نبودند، دست به تغییرات زدند که بودن فن مارویک یکی از تغییرات اساسی به حساب می‌آید. من معتقد هستم ظرفیت نیروی انسانی تیم ملی بالاتر از امارات است؛ چرا که ما در هیچ دوره‌ای به این اندازه بازیکن لژیونر نداشته ایم. امروز سرمربی برای انتخاب بازیکنان با مشکل مواجه است؛ چون در هر پست ۳ بازیکن آماده داریم و همین موضوع کار را برای کادر فنی سخت می‌کند. به این تیم ملی امیدوار هستم و امیدوارم بتوانند نتیجه خوبی کسب کنند.

در این دوره از رقابت‌ها هیچ کدام از بازی‌ها آسان نخواهند بود

حاج رضایی درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بازی آسان نخواهیم داشت؛ چرا که اصلا بازی آسان وجود ندارد. همه تیم‌ها برای پیروزی به میدان می‌آیند. مسابقه با امارات هرچند در خاک این کشور است، اما مطمئن باشید بازیکنان با روحیه بالایی که دارند می‌توانند امارات را در خاک خود ببرند و با پیروزی برگردند.

اسکوچیچ بدون حاشیه کار خود را انجام می‌دهد

کارشناس فوتبال کشورمان با بیان این که بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی داریم، عنوان کرد: بازیکنان تیم ملی از همدلی خاصی برخوردار هستند. از طرفی سرمربی تیم ملی هم بدون حاشیه کار خود را انجام می‌دهد و فقط به موفقیت خود در این راه فکر می‌کند. اگر رسانه‌ها هم نقدی به عملکرد و رفتار‌های سرمربی دارند، باید به صورت سازنده بیان و مطرح کنند. اسکوچیچ موفقیت‌های خوبی را با تیم ملی به دست آورده و کار‌هایی کرده است که نشان دهنده درست بودن تصمیم گیری‌ها در کادر فنی تیم ملی فوتبال است.

او افزود: من فقط یک آمار سر انگشتی گرفتم که شاید هم دقیق نباشد. نسبت بازیکنان لژیونر به بازیکنان داخلی ۳ به یک است. دلیل بزرگ این اتفاق هم به تعویق افتادن لیگ برتر فوتبال کشورمان به دلیل شیوع کرونا است، اما بازیکنان لژیونر تیم ملی هم انصافا عملکرد خوبی داشتند و نشان دادند می‌توانند به تیم ملی کمک‌های زیادی بکنند. ما در بهترین مقطع پوست اندازی تیم ملی هستیم و باید این فرصت را غنیمت بشماریم و استفاده لازم را از آن ببریم.

برابر کره جنوبی کار دشواری خواهیم داشت

حاج رضایی درباره بازی با کره جنوبی گفت: همه علاقه‌مندان به فوتبال رقابت‌های تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی را دیده اند. به ویژه در دوران گذشته که همیشه برابر کره ای‌ها پیروز بودیم؛ چه در تهران و چه در سئول همواره این تیم را شکست داده ایم. کره ای‌ها در ۲ بازی اول خود نتیجه خوبی کسب نکرده اند، اما فوتبال قابل پیش بینی نیست. همه اتفاقات و پیش بینی‌ها برابر کره به بازی روز پنجشنبه مقابل امارات بستگی دارد. ما اگر امارات را از پیش رو برداریم، با ظرفیت بهتر و بالاتری برابر کره قرار می گیریم که برای ما بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که حریف سنتی ما بوده و کار ما برابر کره جنوبی کمی سخت خواهد بود.

تنها پدیده‌ شبیه به فوتبال، زندگی است

کارشناس فوتبال کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: فوتبال ورزشی است که بهترین کارشناسان دنیا هم نمی‌توانند آن را پیش بینی کنند. آن قدر اتفاقات غیر منتظره در فوتبال زیاد است که بسیاری از مربیان و کارشناسان جا می‌مانند و نمی‌توانند به درستی حدس بزنند. تنها پدیده‌ شبیه به فوتبال، زندگی است. در واقع اتفاقاتی رخ می‌دهند که انتظار آن را نداریم؛ بنابراین باید قدم به قدم پیش برویم تا به موفقیت‌های ادامه دار خود برسیم.

بیشتر بخوانید 

چمنیان: سطح فوتبال کشور‌های عربی پایین آمده است/ دیدار با کره جنوبی سخت‌ترین آزمون ملی پوشان فوتبال خواهد بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال کشورمان حاج رضایی کره جنوبی برابر کره کادر فنی بازی ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم

سرمربی یوونتوس، احتمال ماندنش در این تیم برای فصل آینده را رد نکرد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس در آلیانز استادیوم به مصاف یکدیگر رفتند که جدال آن‌ها با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

یوونتوس 0-0 میلان؛ جدال بی‌برنده بازنده‌ها

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای گفت:

در بازی‌های اخیر موقعیت‌های بسیاری را از دست داده‌ایم. امروز هم چهار یا پنج موقعیت عالی داشتیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. بدون گل زدن نمی‌توان پیروز شد. ما مستحق برد بودیم اما مطابق معمول فصل جاری، موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدیم. احتمال دارد که فصل آینده هم در یوونتوس بمانی؟ 

حقیقت این است که هیچ قطعیتی در زندگی وجود ندارد. من طرفدار بازیکنان تکنیکی هستم و زیر نظر مربی‌ای پرورش یافتم که هیچوقت در مورد چینش و سیستم صحبت نمی‌کرد (!). مدیران باشگاه باید به این سوال پاسخ دهند، نه من. در حال حاضر فقط روی بازی‌های پایانی فصل متمرکز هستم.

حضور ییلدیز به جای کیه زا در ترکیب اصلی

 ییلدیز و کیه زا دو بازیکن متفاوت هستند. مثلا کنان بهتر از فدریکو دریبل می‌زند. 

عملکرد یوونتوس در فصل جاری

پیش از شروع فصل، دو هدف برای ما تعیین شد: قهرمانی در کوپا ایتالیا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا. خوشبختانه به هر دو هدف بسیار نزدیک شده‌ایم. زمانی که یک تیم به اهداف خود نزدیک می‌شود، می‌تواند بگوید که فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم