Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشت نفتی عظیم در آب های اقیانوس آرام در سواحل ایالت کالیفرنیا در آمریکا منجر به آلودگی زیست محیطی گسترده در این منطقه شده است.

به گزارش مشرق به نقل از سی ان ان، بیش از ۳ هزار بشکه نفت به دلیل نشت خط لوله نفتی یک شرکت آمریکایی، سواحل اقیانوس آرام در کالیفرنیا را آلوده کرد.

طبق این گزارش ، خط لوله شکسته متعلق به شرکت «امپلیفای انرژی» (Amplify Energy) است که در «اورنج کاونتی» در جنوب ایالت کالیفرنیا واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشت، علاوه بر آلودگی محیطی، همچنین باعث آلوده شدن جانوران و حیوانات این منطقه شده است.

«کاترینا فولی»، مسئول اورنج کاونتی در همین رابطه گفت: ما شروع به یافتن پرندگان و ماهیان مرده ای کرده ایم که امواج آب به ساحل آورده است.

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل آمریکا بازرسانی را برای جمع آوری اطلاعات در مورد این حادثه اعزام کرده است.

لکه نفتی پخش شده در حال حاضر حدود ۱۲ کیلومتر طول دارد و نقطه نشت هنوز مشخص نشده است.

مقامات محلی مجبور شدند یک نمایشگاه هوایی را به دلایل ایمنی لغو کنند و به مردم محلی اعلام شده است که از حضور در مناطق آلوده خودداری کنند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان کالیفرنیا ایالت کالیفرنیا نفت اقیانوس آرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • پاک‌ترین و آلوده‌ترین کشورهای جهان
  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • لوله‌سازی اهواز در مسیر توسعه صادرات
  • غریق‌نجاتی که به سمت شما پرواز می‌کند
  • (عکس) ساخت اسکله شناور در سواحل غزه
  • رژه شناورهای نظامی ایران در سواحل خلیج فارس
  • نعل وارونه آزادی بیان در آمریکا
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد