Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:06:11 GMT

پرداخت ۹هزار میلیارد ریال تسهیلات در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۲۳۰۸

پرداخت ۹هزار میلیارد ریال تسهیلات در کردستان

اسعد فهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از سنندج، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست امسال در راستای تامین مالی و تحکیم امنیت غذایی، ارائه تسهیلات به متقاضیان زیربخش‌های مختلف کشاورزی و بازرگانی مبلغ ۹ هزار و ۳۳۴ میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است.

وی افزود: این میزان تسهیلات به ۱۰ هزار و ۱۲۱ نفر از متقاضیان پرداخت شده است که از لحاظ مبلغ نسبت به مدت مشابه پارسال به میزان ۴۹درصد رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از یک‌هزار و ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است که در واقع با پرداخت این میزان تسهیلات، ۸۴۰ دستگاه انواع ماشین آلات بخش کشاورزی همچون تراکتور، کمباین و دنباله بند‌ها به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان اضافه شده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: شعب بانک کشاورزی استان کردستان در رابطه با تسهیل در امر ازدواج جوانان، مبلغ ۳۸۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج را به ۴۵۵ نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

 مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان افزود: طی این مدت، مبلغ یک‌هزار و ۸۴۵  میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی به ۴ طرح بزرگ   شامل گاوداری ، سردخانه محصولات کشاورزی و سیلوی ذخیره گندم پرداخت شده است.

وی اذعان کرد: همچنین در زمینه باغداری، شعب بانک کشاورزی استان مبلغ  ۴۱۳  میلیارد ریال تسهیلات به تعداد ۲۵۶ نفر از متقاضیان باغدار استان و مبلغ ۲ هزار ۴۱۸ میلیارد ریال تسهیلات دامداری به ۳۰۸۷ نفر از متقاضیان پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان افزود: مبلغ یک‌هزار و ۵۹ میلیارد ریال تسهیلات زراعت نیز به ۲۸۱۰ نفر از متقاضیان این زیربخش کشاورزی پرداخت شده است.

وی در ادامه از پرداخت بیش از ۱۳۳ میلیارد ریال غرامت مربوط به سال زراعی جاری توسط بانک کشاورزی خبر داد و افزود: بیش از ۲۳۱ هزار راس انواع دام و تعداد ۱۱ هزار و ۳۷۱ نفر بیمه گذار در بانک کشاورزی استان کردستان  دام‌های خود را تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی استان قرار دادند، همچنین بیش از ۴۷ هزار و ۵۱۷  بیمه نامه تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۰ در بانک کشاورزی استان کردستان  صادر شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان در پایان گفت: از مجموع بیمه نامه‌های صادر شده ۶۱۹۲ بیمه نامه در بخش باغات، ۲۸۲۶۱ بیمه نامه در بخش زراعت، تعداد ۱۱۳۷۱ بیمه نامه در بخش دام، تعداد ۱۶۳۳ بیمه نامه در بخش طیور، تعداد ۹ بیمه نامه در زیربخش آبزیان صادر شده است.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی تسهیلات کردستان تامین مالی بانک کشاورزی کردستان بیمه کشاورزی میلیارد ریال تسهیلات بیمه نامه در بخش متقاضیان پرداخت نفر از متقاضیان پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، گفت: در راستای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی کشور، ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعاً به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

وی با تأکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی می‌شود.

کد خبر 6099662 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی برای مستاجران
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • اختصاص بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی به گیلان
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد