Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله تیموری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با نصب ۴۹۰۲ فقره انشعاب فاضلاب در شهرستان‌های استان در سال گذشته، جمعیت تحت پوشش خدمات فاضلاب در استان ایلام به ۳۲۰ هزار نفر افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به فعالیت‌های که در حوزه نصب انشعابات فاضلاب صورت گرفته، هم اکنون جمعیت تحت پوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب در استان ایلام به ۵۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام با بیان اینکه توسعه شبکه فاضلاب با جدیت در دستور کار است، گفت: مهمترین فعالیت عمرانی این شرکت در بحث فاضلاب در سال گذشته شامل؛ اجرای ۲۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهرهای استان (ایلام، ایوان، سرابله، مهران، دره‌شهر و دهلران)، ادامه عملیات اجرای ارتقاء فرایند تصفیه خانه فاضلاب شهر ایلام، نصب ۴۹۰۲ فقره انشعاب فاضلاب در شهرهای استان است.

تیموری یادآور شد: پایش پارامترهای کیفی فاضلاب ورودی و پساب خروجی تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرهای به طور مستمر انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص‌های اجرای پروژه‌های فاضلاب، مطالعات اجرای طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای چوار، ملکشاهی، آبدانان انجام و اجرای شبکه فاضلاب روستای ارمو و شباب نیز در حال اجرا است.

تیموری در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه سیستم فاضلاب در ارتقاء سلامت عمومی و صیانت از منابع ارزشمند روان آبها و سفره‌های زیر زمینی، گفت: با وجود هزینه‌های بالای، اجرای شبکه‌های جمع آوری و انتقال فاضلاب، پروژه‌های فاضلاب در بخش‌های مختلف فعال بوده و با وجود نارسایی در بخش‌های اعتباری که امری معمول است، بخش خصوصی اجازه تعطیلی عملیات کاری پروژه‌ها را نداشته است.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام گفت: تخصیص به موقع بودجه و اعتبارات قطعا نگاه و عزم جدی‌تر در افزایش سرعت اجرای طرح‌های جمع آوری، انتقال و دفع بهداشتی فاضلاب را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

منبع: فارس

کلیدواژه: آب و فاضلاب انشعاب فاضلاب جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از وصل شدن خط انتقال آب روستای "دشت اکبر" دهلران که به اثر سیل تخریب شده بود خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد محمدی  ‌با بیان اینکه با تلاش جهادی ترمیم خط انتقال آب 200 خانوار روستای "دشت اکبر" دهلران وصل شد، اظهار داشت:طی عملیات جهادی در مدت زمان 6 ساعت محل آسیب دیده خط انتقال آب به طول100 متر تعویض و مرمت شد.

مدیرکل آب و فاضلاب ایلام تصریح کرد:آب روستای "دشت اکبر" پس از چند ساعت قطعی،دوباره وصل و وارد مدار بهره برداری شد.

محمدی با تاکید بر حضور به موقع اکیپ های اجرایی و عوامل فنی آبفای دهلران پس از اخذ گزارش،خاطر نشان کرد:این عوامل با امکانات و ماشین‌آلات لازم در محل حادثه حضور یافته و اقدامات فنی لازم برای ترمیم و مرمت خط لوله آبرسانی روستای فوق انجام شد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش همکاران آبفای دهلران،گفت: همچنین از همکاری موثر شهرداری و اداره توزیع برق دهلران نیز کمال تشکر را داریم.

به گزارش تسنیم، دشت اکبر روستایی در دهستان نهرعنبر بخش موسیان از توابع شهرستان مرزی دهلران است.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • جمع آوری بیش از ۳۱ میلیارد ریال کمک در فعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر کردستان
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • نیاز بندرعباس به ۷۰۰ میلیارد اعتبار جهت توسعه خطوط فاضلاب
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • خط آب روستای «دشت‌اکبر» متصل شد
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت