Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بازیکنان تیم پرسپولیس بعد از تست پزشکی روز شنبه و یک روز تعطیلی از ساعت ۱۰:۳۰ امروز تمرینات آماده‌سازی خود را در ورزشگاه شهید کاظمی سر گرفتند.

* آنها در ابتدای امر به سالن بدنسازی رفتند و تمرین ۴۰ دقیقه‌ای با وسایل و تجهیزات بدنسازی را در دستور کار قرار دادند. 

* در ادامه، بازیکنان به زمین چمن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حفظ توپ و پرسینگ، پاسکاری ترکیبی و فوتبال درون تیمی، برنامه‌هایی بودند که در این بخش انجام شد و ۵۰ دقیقه به طول انجامید.

* تمرین امروز، در غیاب میلاد سرلک، وحید امیری و مهدی ترابی و همچنین کریم باقری و مهرداد خانبان مربیان تیم که در اردوی تیم ملی حضور دارند، انجام شد. به همین دلیل، چهار بازیکن تیم امید پرسپولیس که یک نفر آنها دروازه‌بان است، در تمرینات شرکت کردند. 

*کمال کامیابی‌نیا نیز تمام مراحل تمرین را با تیم پشت سر گذاشت. علی شجاعی همچنان اختصاصی تمرین می‌کند و مهدی مهدی‌خانی که برنامه‌های اختصاصی را دنبال می‌کند، غایب بود. دروازه‌بان‌ها نیز امروز تمرینات ویژه خود را دنبال کردند.

* علیرضا میرسلطانی دروازه‌بان تیم امیدهای پرسپولیس از امروز مانند امیرحسین حاجی‌آقا که او هم چند روزی است با بزرگسالان تمرین می‌کند، زیرنظر داود فنایی برنامه تمرینی خود را پیگیری کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس