Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ " بهزاد فکوری" روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران خمین به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا افزود: از این شمار تماس، ١١ هزار و ۵٠٠ مورد آن عملیاتی شده و باقی تماس‌ها با راهنمایی پلیس به سازش انجامید.
وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کشف سرقت در خمین، اضافه کرد: دستگیری سارقان در این شهرستان ۹ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خمین گفت: سرقت احشام در این شهرستان در سال جاری به دلیل برخورد قاطع پلیس با سارقان و مشارکت مردم، ۶۴ درصد کاهش یافته است.
سرهنگ فکوری با اشاره به کاهش ۶٣ درصدی سرقت خودرو در خمین افزود: سرقت قطعات داخل خودرو ٢٢ درصد و سرقت از منزل ١٢ درصد در ۶ ماهه نخست امسال کاهش داشته است.
وی بیان کرد: ۱۷۲ کیلو انواع مواد مخدر امسال در خمین کشف و ۱۶۰ توزیع کننده، خرده فروش و معتاد در این شهرستان دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی خمین تاکید کرد: قدرت نه گفتن به ویژه در نوجوان و جوانان عامل مهمی در کاهش مصرف مواد مخدر است.
سرهنگ فکوری با اشاره به اینکه زادگاه امام راحل، ۳۳ شهید امنیت را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: پرونده دستگیری عوامل شهادت " مرتضی براتی " و " مهدی معماری" شهدای امنیت یکسال اخیر این شهرستان در حال پیگیری است.

وی شعار هفته ناجا را " پلیس هوشمند، امنیت پایدار" بیان کرد و گفت: ۵۰ عنوان برنامه تکلیفی و بومی نظیر صبحگاه مشترک، تجلیل از خانواده شهدا و دیدار با پیشکسوتان نیروی انتظامی در هفته گرامیداشت ناجا در خمین برگزار می‌شود.

۱۷ تا ۲۳ مهر ماه به‌عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است. 

برچسب‌ها سرقت خمین پلیس آگاهی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خمین پلیس آگاهی ناجا سرقت خمین پلیس آگاهی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ آقا محمدی - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان بیله سوار موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: ماموران پلیس اگاهی با بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای 5 سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار بیان کرد: سارقان در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب 9فقره سرقت احشام اعتراف کردند و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار

دیگر خبرها

  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار