Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@00:23:39 GMT

احداث ۲۱ هزار واحد مسکن ملی در صدرا

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۲۷۳۲

احداث ۲۱ هزار واحد مسکن ملی در صدرا

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا گفت: این شرکت بنا به تکالیف و وظایف محوله برنامه طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن، عهده دار تأمین ۲۱ هزار واحد مسکونی در این شهر شده است.

خلیل حاجی‌پور دوشنبه ۱۲ مهرماه در جمع خبرنگاران به فرآیند تأمین زمین و ساخت پروژه‌های اقدام ملی اشاره و اضافه کرد: مدیریت ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی براساس روش مستقیم (سه جانبه) پیش‌بینی شده که تاکنون قرارداد ساخت سه هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب احداث ۴ پروژه منعقد و تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی در آن‌ها آغاز شده و اراضی مدنظر برای احداث ۷ هزار و ۸۵۰ واحد باقیمانده برنامه ساخت به روش مستقیم در حال آماده سازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ساخت دو هزار و ۲۰۵ واحد مسکونی با روش مشارکت در ساخت و در قالب ۱۰ پروژه برنامه ریزی شده است، افزود: در همین راستا، قراداد احداث یک هزار و ۳۰۷ واحد (۸ پروژه) با سازندگان واجد شرایط منعقد شده و برای دو پروژه باقیمانده با ظرفیت ساخت ۸۹۸ واحد مسکونی، فرآیند انتخاب شریک براساس دستورالعمل‌های ابلاغی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در حال پیگیری است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا ادامه داد: ساخت ۷ هزار و ۷۹۵ واحد مسکونی به روش واگذاری زمین با تعهد ساخت برنامه ریزی شده که از این تعداد، تاکنون قرارداد ساخت ۶۱۲ واحد مسکونی منعقد شده و آماده سازی اراضی موردنیاز جهت تکمیل تعهدات واگذاری زمین با ظرفیت ساخت ۷ هزار و ۱۸۳واحد مسکونی در دست اقدام است.

حاجی‌پور در خصوص فرآیند ثبت نام، پالایش و تخصیص واحد متقاضیان نیز گفت: از ابتدای نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن تاکنون در چهار مرحله، ۷۱ هزار و ۶۹۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند که از مجموع افراد ثبت نامی، تعداد ۹ هزار و ۷۹۱ نفر شرایط اولیه آنها احراز شده و تخصیص پروژه ۴ هزار و ۹۱۷ نفر در پروژه‌های ماهور۱ و ۲، برکت، اراضی ۵۰۰ هکتاری و پروژه فرهنگ (مختص متقاضیان آموزش و پرورش) انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی طرح اقدام ملی شرکت عمران شهر صدرا طرح اقدام ملی مسکن واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • امکان ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • پیشرفت انبوه سازی طرح نهضت ملی مسکن سمنان ۶۵ درصد است
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان