Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گروه جهادی شهدا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام صادق(ع) موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، این بار در ماه مهر استان زنجان در غرب و مناطقی را در شرق کشور برای ارائه خدمات برگزید و راهی این مناطق شد.

بر اساس این گزارش، شهرستان خدابنده، روستای ویک، پابند و کشک آباد مقصد گروه جهادی شهدا بود تا با شیوع ویروس کرونا و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید هدایایی اعم از کتاب و لوازم‌التحریر را به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه جهادی شهدا در پویش «کوله پر از مهر» در کنار لوازم‌التحریر برای هر دانش‌آموز ۳جلد کتاب شعر و داستان هم در نظر گرفت و در بسته‌های مجزا هدایای فرهنگی هم تقدیم دانش‌آموزان این مناطق کرد.

محسن اسماعیلی مدیر گروه جهادی شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: همزمان با شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۴۰۱ مناطق محروم شرق و غرب کشور شناسایی و برای خدمت رسانی عازم این بخش شدیم.

وی افزود: در پویش «کوله پر از مهر» گروه جهادی شهدا با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام صادق (ع) خانه کتاب ۳۱۳ بسته لوازم‌التحریر به همراه ۵۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم غرب و شرق کشور و دانش‌آموزانی که پیش‌تر شناسایی شده بودند، توزیع شد. دانش‌آموزانی از شهرستان‌های خوشاب، روستای فوجی، طالبی، ترخاص همچنین شهرستان خدابنده، روستای ویک، پابند و کشک آباد در این طرح شناسایی و حمایت شدند.

اسماعیلی در بخش دیگر به گزینش کتاب‌های اهدایی اشاره کرد و عنوان داشت: ۵۰۰ کتاب توزیع شده میان کودکان و دانش‌آموزان این مناطق در زمره شعر و داستان بود و آثاری از نویسندگان و شاعرانی چون داوود غفارزادگان، محمدرضا سرشار، زهره پریرخ، جعفر ابراهیمی، حبیب احمدزاده و ... قرار دارد.

وی به تشریح فعالیت در مناطق محروم اعم از ساخت امکانات بهداشتی و تاسیس کتابخانه هم اشاره کرد و گفت: اغلب فعالیت‌های گروه جهادی، فرهنگی است، اما با شیوع کرونا فعالیت‌های بهداشتی و اجتماعی هم به آن افزوده شد و ساخت مراکز بهداشتی و تعمیر و تجهیز خانه‌های برخی از هموطنان در روستاها در راس امور قرار گرفت. هرچند در کنار آن برنامه‌هایی چون نذر آب، پخت و توزیع نان صلواتی، نذر قربانی، پویش‌هایی به مناسبت‌های مختلف، اطعام در ماه محرم و سفر همچنین روز اربعین و... در دستور کار بود. 

مدیر گروه جهادی شهدا کمک‌های مومنانه را صرفا منوط به ایام شیوع کرونا در کشور ندانست و از هموطنان درخواست کرد در پویش‌های مومنانه سهیم شوند.

در ادامه کلیپ‌هایی از توزیع کتاب و لوازم‌التحریر در مناطق غربی و شرقی کشور را ببینید:

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گروه جهادی شهدا اهدای کتاب مناطق محروم غرب و شرق دانش آموزان لوازم التحریر گروه جهادی شهدا لوازم التحریر مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب