Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، ۲ فیلم‌ سینمایی «قطار آن شب» به‌ کارگردانی حمیدرضا قطبی و «مُرده خور» به ‌کارگردانی صادق صادق دقیقی به نمایندگی از سینمای ایران در بخش فیلم‌های بلند جشنواره بین‌المللی فیلم مسلمانان در شهر تورنتو به نمایش درآمد.

این جشنواره در روزهای اول و دوم اکتبر ۲۰۲۱ میلادی مصادف با ۹ و ۱۰ مهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قطار آن شب» پیش از این در جشنواره‌هایی چون اشلینگل آلمان، بارسلون اسپانیا، سینه‌کید آمستردام، المپیای یونان، مُوو بلژیک، کودکان چین، جیپور، کودکان کلکته، کودکان گوواهاتی، دهلی و چِنای هندوستان حضور داشته و فیلم «مرده خور» هم در جشنواره‌هایی چون چنا، دهلی نو و جیپور هندوستان شرکت کرده است.

کد خبر 5320009 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد سینمایی فارابی حضور هنر ایران در جهان صادق صادق دقیقی تئاتر ایران فیلم کوتاه محمد خزاعی جشنواره فیلم کوتاه تهران سازمان سینمایی رادیو نمایش موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما پیمان جبلی حسینیه مهر رسانه ملی فیلم سینمایی شبکه مستند سیما حضور هنر ایران در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • بادیگارد، طلا و مس با مصلحت در آخر هفته تلویزیون
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری