Web Analytics Made Easy - Statcounter

تامی آبراهام با طلسم شوت هایش به تیر دروازه شوخی کرد

تامی آبراهام، مهاجم انگلیسی آاس رم از شوت زدن به تیر دروازه حریفان خسته شده است.

طرفداری | در جریان پیروزی دو بر صفر آاس رم مقابل امپولی که پلگرینی و مخیتاریان موفق به گلزنی شدند، تامی آبراهام نتوانست گل بزند چرا که ضربه او به تیر دروازه حریف خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ششمین باری بود که شوت های آبراهام در بازی های این فصل به تیر دروازه حریف برخورد کرد. این مهاجم 24 ساله که تا این جای فصل توانسته چهار گل در تمام مسابقات بزند، با انتشار یک توییت، با بدشانسی هایش شوخی کرد:

لطفا یک نفر تیر دروازه را از فوتبال حذف کند
این ششمین باری است که ضربه ام به تیر دروازه خورده

 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! VAR برای تیم ملی می آید نه باشگاه ها روزهای رویایی مانوئل لوکاتلی؛ گرفتن جواب بله پس از گلزنی در دربی تورین هفته هشتم، هفته بی شکستی پرسپولیس در دربی | آمار دربی های هفته هشتم هانسی فلیک: نویر می‌خواهد سال آینده دوباره قهرمان جهان شود نقل قول های مشهور زلاتان ابراهیموویچ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیر دروازه تامی آبراهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!