Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از هیات کشتی قم، بعد از اعلام رسمی فدراسیون کشتی مبنی بر اعلام نفرات دعوت شده به اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای کشور و با توجه به عدم دعوت از رضا مردی و ابولفضل زینتی رفاه دارنده مدال برنز و نقره  جام بین‌المللی تختی در سال ۱۴۰۰ برای حضور در تمرینات تیم ملی امید، با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی هیات کشتی استان قم و انجام مکاتبات رسمی با فدراسیون، رضا مردی و ابوالفضل زینتی رفاه کشتی‌گیران  با انگیزه قمی به جمع اردونشینان تیم ملی کشتی فرنگی امیدهای کشور پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا نجاتی، محمد جواد رضایی، امیر عبدی و محمد صادق عبدالهی به عنوان ورزشکار و مهدی علیزاده پورنیا به عنوان مربی پنج نماینده دیگر استان قم در اردوی تیم ملی امیدهای کشور هستند.

دومین محله از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال (امید) برای حضور در رقابت های جهانی صربستان روزهای ۱۳ تا ۲۴ مهرماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار می شود./

برچسب‌ها قم تیم ملی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی علیرضا نجاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم تیم ملی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی قم تیم ملی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی علیرضا نجاتی تیم ملی کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که با حضور رییس فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر ورزش نگاه یکسان به تمامی رشته‌های ورزشی است و ان‌شاءالله در صورت کسب سکو توسط تیم ملی پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوانمان با بهره‌گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

کد خبر 6095832

دیگر خبرها

  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد