Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین ابراهیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صیدون از توابع شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با هدف توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری، افزایش عدالت اجتماعی، تامین نیاز‌های تحصیلی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر و همزمان با بازگشایی مدارس در این بخش، پویش ملی  شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه پویش ملی شور عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان  نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شده است، افزود:  با توجه به شیوع کرونا و تغییرات نظام آموزشی، ارائه ملزومات و تجهیزات آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان و پرداخت کمک هزینه تحصیل در اولویت این طرح قرار گرفته است.

ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: نیکوکاران و خیران عزیز جهت کمک به تهیه لوازم التحریر برایدانش آموزان  نیازمند می‌توانند علاوه بر واریز به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۶۲۹۵، با شماره گیری کد#۰۶۱۳۵*۸۸۷۷* ، مبالغ مد نظر خود را واریز کنند.

پویش ملی شور عاطفه‌ها با هدف کمک به تامین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند از ۲۰ شهریور امسال در بخش صیدون  همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی شور عاطفه ها دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)

با نزدیک شدن فصل امتحانات برخی از دانشجویان و دانش‌آموزان عراقی برای درس خواندن به حرم امام حسین(ع) می‌روند.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • دانش آموزان چه انتظاری از معلمان دارند؟
  • یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در سنندج آغاز شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»