Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کمال ثریااردکانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، از فعالیت‌های واحد فضای مجازی اداره امور بین‌الملل حرم مطهر در ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر یاد و اظهار کرد: به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) چهار کلیپ به زبان‌های عربی و انگلیسی برای نشر در صفحات امور بین‌الملل آستان مقدس تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک ویژه‌برنامه به مناسبت شهادت امام رضا(ع) به زبان تایی تولید خواهد شد که در ایام شهادت ایشان به صورت مستقیم از صفحه مجازی تایی زبان آستان مقدس پخش خواهد شد.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: دو برنامه کارشناسی به زبان اردو و آذری با مشارکت دانشگاه مجازی جامعه‌المصطفی به مناسبت شهادت امام رضا(ع) برای پخش از صفحات فضای مجازی اردوی و آذری زبان در حال تولید است.

وی پوشش مراسمات عربی و اردو در ایام آخر ماه صفر و پخش مستقیم حال و هوای حرم در ایام آخر ماه صفر از شبکه‌های اجتماعی امور بین الملل آستان مقدس را از دیگر فعالیت‌های پیش‌بینی شده برای فضای مجازی دانست و گفت: انتشار محتوا و تصاویر متناسب با ایام آخر ماه صفر به صورت روزانه در صفحات مجازی و وب سایت‌های آستان مقدس از جمله فعالیت‌های واحد فضای مجازی اداره امور بین‌الملل حرم در این ایام است.

اردکانی ادامه داد: مراسم عزاداری حضوری به مناسبت ایام آخر ماه صفر به زبان عربی در روز دوشنبه ساعت ساعت ۱۹ با سخنرانی سیدمحمدباقر جلالی و در روز پنجشنبه ساعت ۱۹ با سخنرانی شیخ سعید الساری در شبستان حضرت زهرا(س) واقع در صحن امام هادی(ع) برگزار می‌شود و به صورت زنده از صفحه مجازی عرب زبان حرم مطهر به نشانی haramqom.arabic منعکس می‌شود.

رئیس اداره امور بین الملل حرم مطهر بانوی کرامت گفت: مراسم عزاداری به زبان اردو نیز در روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی مولانا عقیل عباس معروفی و در روز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی مولانا سید احتشام عباس زیدی در شبستان حضرت زهرا(س) واقع در صحن امام هادی(ع) حرم مطهر برگزار و از صفحه مجازی آستان مقدس بانوی کرامت به نشانی haramqumur به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: مراسم عزاداری زبان عربی فضای مجازی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان