Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالرضا اقبال، رئیس هیات کشتی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تلاش کردیم تا لیگ کشتی استان را با حضور کشتی‌گیران شهرستان‌های مختلف راه‌اندازی کنیم که به دلیل شرایط کرونایی فضای برگزاری مسابقات فراهم نشد.

او تصریح کرد: با فروکش کردن بیماری کرونا و مجوزی که ستاد کرونا خواهد داد، در آبان ماه تلاش می‌کنیم تا لیگ کشتی استان را با حضور کشتی‌گیران مناطق مختلف استان اردبیل آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کشتی استان اردبیل به کسب مدال طلای کشتی‌گیر نونهال اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشوری اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در رشته کشتی روز‌های گذشته در لرستان برگزار شد و کشتی‌گیر وزن ۷۵ کیلوگرم اردبیل همایون فیضی توانست در جایگاه اول قرار گرفته و مدال خوش رنگ طلا را کسب کند.

اقبال از مربیان جوان و خوش‌فکر تیم نونهالان کشتی استان اردبیل قدردانی کرد و افزود: امیدواریم تیم نوجوانان نیز که به زودی عازم مسابقات قهرمانی کشور خواهند شد مدال‌های خوش رنگی را برای این استان کسب کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما همچنان چشم انتظار حمایت مسئولان استان از کشتی به عنوان ورزش اول استان هستیم و در این زمینه از استاندار جدید انتظار مساعدت و یاری بیشتر داریم.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل اضافه کرد: با شناختی که از استاندار جدید اردبیل در حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی داریم، امیدواریم استاندار اردبیل پشتیبانی‌ها و حمایت‌های لازم را از کشتی به عنوان ورزش سرآمد استان داشته باشد تا با شناسایی استعداد‌ها و نوسازی خانه کشتی بتوانیم نسل طلایی را برای کشتی استان آماده و مهیا کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ کشتی اخبار ورزشی کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی کشور کشتی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • استاندار اردبیل: سند بنیادین آموزش و پرورش را متحول کرد
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • آغاز طرح مدیریت مکانیزه پارک حاشیه ای خودرو در اردبیل