Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان گفت: تمام تلاش خود را جهت شکوفایی ورزش رفسنجان و بها دادن به استعداد‌های درخشان و برتر بومی انجام می‌دهیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص ابراز رضایت و خرسندی وزیر ورزش و جوانان از زیر ساخت‌های باشگاه مس گفت: در بازدید وزیر ورزش و جوانان، از روند ساخت ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان که روز پنجشنبه ۸ مهرماه صورت گرفت، وی ورزشگاه مس رفسنجان را یک سرمایه ملی فوق العاده خواند که بخشی از نیاز‌های فوتبال منطقه را پوشش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجادی با توجه به سابقه دیرینه در انجام مسئولیت‌های ورزشی کشور و همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه، رضایت مندی و خرسندی خود را از امکانات، تلاش و فکر صورت گرفته در ورزشگاه مس را نشان دادند.

وی ادامه داد: این اتفاق ارزشمند باعث شد تا هم از خستگی کار بکاهد و هم با انرژی مضاعف در ادامه مسیر محکم‌تر قدم برداریم. به طور قطع و یقین باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان تمام تلاش خود را جهت شکوفایی ورزش رفسنجان و بها دادن به استعداد‌های درخشان و برتر بومی انجام می‌دهد و هیچ گاه مسائل حاشیه‌ای نمی‌تواند خدشه‌ای در آرمان‌ها و اهداف این مجموعه که همانا سربلندی و نام آوری برای رفسنجان، سرچشمه مس ایران است، وارد کند.

مدیرعامل مس رفسنجان در پایان گفت: از زحمات و تلاش‌های تمامی مدیران، معاونین، همکاران و همه بزرگان و پیشکسوتان ورزش شهرستان که در این مسیر همراه و همدل تلاش می‌کنند تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: هشدار رییس سازمان لیگ به استقلال، پرسپولیس و سپاهان

انتهای پیام/

برچسب ها: مس رفسنجان لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور

نوجوانان کرمانی با کسب ۵ مدال طلا،۳ نقره،۲برنز و کسب۷۲۰ امتیاز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ شدند.

همچنین یزد با کسب۴۷۰ امتیاز دوم، سیستان و بلوچستان با کسب ۴۲۰ امتیاز سوم و خراسان جنوبی با کسب۳۷۰ امتیاز چهارم شد.

بدین ترتیب تیم نوجوانان کرمان به سرمربی گیری سعیده بازمانده، مربیگری حکیمه مکی آبادی و سرپرستی فرزانه خانقائی توسط نادیا ایزدآبادی، غزل نصرت آبادی، آناشهسواری، ستایش نجمی نژاد، یاسمن نژادکورکی، صاحب مدال طلا، بهنازسفلایی، ستاره رحیمی و رایا باقری صاحب مدال نقره، و آرزو سلیمانی و ستایش گیلک صاحب مدال برنز شد.

همچنین نرگس فرخی نژاد به عنوان سرناظر مسابقات و نجمه پورمیرزایی به عنوان داور، نمایندگان فدراسیون در این دوره از مسابقات بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • کارگران بازوان حرکت و شکوفایی کشور
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید