Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از ۲۸ شهریور تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان و کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده آن‌ها در پایگاه‌ تجمیعی دانشگاه واکسینه شده‌اند.

بابک محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص دانشجویان و جامعه دانشگاهی که تاکنون واکسینه شده‌اند، اظهار کرد: اطلاعات واکسیناسیون دانشجویان در اختیار ما نیست اما از ۲۸ شهریور تاکنون حدود ۵۰۰ نفر از دانشجویان و کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده آن‌ها در پایگاه‌ تجمیعی دانشگاه واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فعالیت این مرکز واکسیناسیون از ۸ صبح هر روز آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۴ بعد از ظهر ادامه دارد. البته درصورتی‌که استقبال زیاد باشد، امکان افزایش ساعات فعالیت وجود دارد. ممکن است برخی از دانشجویان یک دوز را در شهرستان‌ها دریافت کرده باشند که می‌توانند دوز دوم را در این مرکز دریافت کنند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشجویان دانشگاه‌های علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی، کارکنان دانشگاه و اعضای هیات علمی و خانواده آن‌ها می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی علمی و آموزشی خوزستان دانشگاه شهید چمران اهواز واکسیناسیون دانشگاه شهید چمران اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ تجمع استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.

دیگر خبرها

  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳