Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دهلران در مجلس تاکید کرد: برای ادای دین به جامعه معلمان باید تمامی اشکالات طرح رتبه بندی فرهنگیان در مجلس برطرف شود. بهزاد علیزاده در نشست علنی امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی عنوان کرد: فرهنگیان چشم به راه اجرای طرح رتبه بندی هستند، لایحه دولت دارای اشکالاتی بود، کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برخی از این اشکالات را رفع کرد، اما ایرادات همچنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم دهلران و دره شهر در مجلس ادامه داد: اگر می خواهیم دین خود را به جامعه بزرگ فرهنگیان ادا کنیم، باید در زمان بررسی لایحه به گونه ای اقدام شود تا نظر فرهنگیان درخصوص دریافت معادل ۸۰ درصد حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه ها تامین شود.

وی گفت: دائمی شدن همسان سازی حقوق بازنشستگان با امضای ۲۰۸ نفر از نمایندگان در آذر سال ۹۹ به هیات رئیسه تقدیم شد، اما تاکنون در این موضوع اقدامی صورت نگرفته است، از ریاست مجلس می خواهیم طرح مذکور را در دستور کار قرار دهد.

این نماینده مجلس خطاب به بانک مرکزی تذکر داد: عدم ابلاغ مصوبه هیات دولت درخصوص تمدید تسهیلات کشاورزی و دامداری سال ۹۹ با سررسید سال ۱۴۰۰ باعث شده است بسیاری از بانک ها نسبت به انجام این دستور اقدام نکنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یازدهم گفت: یک سال و نیم است از زمان بازنشستگی فرهنگیان می گذرد، اما همچنان پرداخت پاداش پایان خدمت آنها صورت نگرفته که این امر با عدالت هم خوانی ندارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی حقوق معلمان حقوق بازنشستگان رتبه بندی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت

آفتاب‌‌نیوز :

طحان نظیف درباره مصوبه مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: ما نسبت به این موضوع ایرادی نداشتیم و تایید آن را قبلاً اعلام کردیم، اما ما درباره لایحه برنامه هفتم ایرادات و ابهامات دیگری داشتیم که در حال رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان است و پس از رفع این ایرادات لایحه به طور کامل ابلاغ می‌شود.

وی گفت: طبق مفاد این مصوبه نیز قانون برنامه هفتم از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم‌الاجرا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • طحان نظیف: ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب پابرجاست (فیلم)
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس