Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@02:41:26 GMT

سرژ اوریه در آستانه پیوستن به ویارئال

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۳۲۷۶

مدافع سابق تاتنهام در آستانه پیوستن به ویارئال قرار دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، سرژ اوریه، مدافع سابق باشگاه تاتنهام که در ماه آگوست با توافقی دو جانبه قراردادش را با این باشگاه لندنی فسخ کرده بود، در آستانه پیوستن به ویارئال قرار دارد. بنا به ادعای اسکای، این قرارداد یک ساله و با قابلیت تمدید به مدت دو سال دیگر خواهد بود و اوریه با پیوستن به ویارئال این شانس را پیدا می کند تا یک بار دیگر در کنار اونای امری، سرمربی فعلی ویارئال کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو از زمان حضور در پاری سن ژرمن سابقه همکاری با هم را دارند و در صورت نهایی شدن این انتقال یک بار دیگر با هم کار خواهند کرد.

شنیده ها حاکی از این است که اوریه روز دوشنبه تست های پزشکی خود را انجام داده است و این انتقال به زودی به طور رسمی اعلام خواهد شد.

تاتنهام در تابستان امسال و بعد از جذب امرسون رویال تصمیم گرفت با وجود این که یک سال دیگر از قرارداد اوریه باقی مانده بود، قرارداد این بازیکن را با توافقی دو جانبه فسخ کند. مدافع 28 ساله بعد از این که نتوانست در چندین پنجره نقل و انتقالاتی از باشگاه تاتنهام جدا شود به تیمی دیگر برود، در این تابستان مدیر برنامه ای جدید استخدام کرد. 

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! بازتاب شکست تیلور مقابل یزدانی در رسانه آمریکایی مخالفت مجموعه ورزشی انقلاب با برگزاری تمرینات استقلال برترین های قرن با علی اصغر کلانتری: حجازی فراموش شدنی نیست ولی عابدزاده در سختی ها به داد تیم ملی رسید رئال مادرید علاقه مند به بنجامین ششکو، پدیده جدید سالزبورگ کیلیان ام باپه: در ماه جولای درخواست خروج از پاری سن ژرمن را داده بودم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیوستن به ویارئال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)

ناتانیل چالوبا گل اول چلسی را به ثمر رساند.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • ضربه سر زیبای چالوبا؛ گل اول چلسی به تاتنهام (چلسی 1-0 تاتنهام)
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • پس از ژاپن، کره جنوبی هم خواهان پیوستن به پیمان امنیتی «آکوس» است
  • نیوزلند در حال بررسی پیوستن به پیمان «آکوس» است
  • زلنسکی: پس از پایان جنگ انتظار داریم به عضویت ناتو درآییم
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی