Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:09:51 GMT

اهمیت تعداد فالوور اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۳۳۵۵

اهمیت تعداد فالوور اینستاگرام

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قطعا تا به امروز اهمیت اینستاگرام بر همگان روشن شده است و اگر شما هم جزو افرادی هستید که اقدام به راه اندازی صفحه اینستاگرام کرده اید یکی از چالش های پیش رو روش و شیوه و رازهای افزایش فالوور اینستاگرام است. شما هم می خواهید تعداد فالوور بیشتری داشته باشید تا پیج و محتوای پیج شما بیشتر دیده شود تا به اهداف خود که می تواند کسب درآمد، معرفی خدمات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. باشد نزدیکتر شوید. تعداد فالوور در اینستاگرام اهمیت بسیاری دارد چون علاوه  بر شهرت بیشتر و جلب اعتماد و سرازیر شدن افراد به پیج شما، موجب افزایش بازدید پست ها و استوری های شما می شود و در صورتی که این فالوورها واقعی باشند به رشد واقعی پیج اینستاگرام شما کمک بسیار زیادی می کنند. روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که آسان ترین آنها خرید فالوور واقعی اینستاگرام است اما بدون هزینه هم می توان فالوور اینستاگرام جذب کرد. حالا چطور؟ در این مطلب روش های افزایش فالوور اینستاگرام را به شم خواهیم گفت.

اهمیت افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

افزایش اعتبار و جلب اعتماد

افزایش نرخ تعامل کاربران با صفحه (لایک-کامنت-سیو پست-سین استوری-دایرکت)

راهیابی به تاپ هشتگ اینستاگرام و افزایش فالوور بیشتر

راهیابی به اکسپلور و دیده شدن محتوای ارسالی توسط افرادی که حتی فالوور شما نیستند

دیده شدن صفحه و جذب مخاطب، مشتری، دنبال کننده

افزایش فروش در صورتی که از اینستاگرام برای مقاصد تجاری استفاده می کنید.

چگونه فالوور واقعی اینستاگرام جذب کنیم؟

حتما شما هم تا به حال به این فکر کرده اید که صفحات اینستاگرامی با فالوورهای بالا چطور تعداد بالایی فالوور برای اینستاگرام خود جذب کرده اند. برای رشد فالوور در اینستاگرام نیاز به دانش و مهارت در این زمینه وجود دارد. روش هایی وجود دارد که می تواند به شما در افزایش فالوور اینستاگرام کمک کند. در این مطلب توضیحات کاملی برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داده خواهد شد تا با استفاده از آن بتوانید فالوورهای پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. افزایش فالوور اینستاگرام به طور کلی به دو دسته افزایش فالوور واقعی و افزایش فالوور غیر واقعی تقسیم می شود که برای هر کدام روش هایی وجود دارد. در این مطلب فقط به روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می پردازیم چون روش دیگر چندان مفید نیست و حتی برای اینستاگرام شما مشکلاتی را بوجود می آورد.

تولید محتوای کاربردی برای افزایش فالوور  اینستاگرام

اینستاگرام از اساس بستری است برای به اشتراک گذاری محتوا پس بهترین شیوه افزایش فالوور اینستاگرام تولید محتوای مفید و کاربردی است تا افراد با صفحه و محتوا ارتباط برقرار کنند و محتوا برایشان مفید باشد و اقدام به فالو کردن صفحه اینستاگرام شما کنند. زمانی که محتوا جذاب باشد به سرعت وایرال می شود و افراد آن را برای هم فوروارد می کنند، در هشتگ ها به آن توجه می کنند، پست به اکسپلور راه پیدا می کند و سیل فالوورهای واقعی روانه پیج اینستاگرام شما می شوند! شاید این روش کمی سخت و زمانبر باشد اما بسیار از آن سود خواهید برد ضمن اینکه از هر روش دیگری هم برای افزایش فالوور استفاده کنید مهم است و نیاز است که پیج اینستاگرام شما در نهایت محتوای مفیدی ارایه دهد تا فالوورها با پیج شما تعامل برقرار کنند و شما را فالو داشته باشند.

تبلیغ در پیج های اینستاگرامی

این روش زمانی مناسب است که صفحه اینستاگرام شما آماده باشد و محتوای مناسبی در آن قرار گرفته باشد. حالا می توانید با پرداخت هزینه به اینفلوئنسر ها و بلاگرها اقدام به تبلیغ پیج برای افزایش فالوور اینستاگرام کنید! دقت کنید که برای تبلیغ پیج مناسبی را انتخاب کنید که هم فالوورهای فعالی داشته باشد و هم موضوع آن به پیج شما نزدیک باشد تا موضوع تبلیغ برای فالوورهای آن پیج جذاب باشد و وارد پیج شما شوند.

برای تبلیغات برنامه داشته باشید، از جایزه، قرعه کشی، یک کلیپ جذاب یا... برای افزایش بیشتر فالوور استفاده کنید.

خرید فالوور اینستاگرام

روش های دیگری هم برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. اما اگر شما هم می خواهید به سرعت در اینستاگرام پیشرفت کنید و یا زمان زیادی برای وقت گذاشتن برای دیگر روش های افزایش فالوور ندارید و می خواهید با کمترین زمان و هزینه فالوورهای صفحه اینستاگرام خود را افزایش دهید بهترین پیشنهاد ممکن برای شما خرید فالوور واقعی اینستاگرام است! فقط بسیار مهم است که از چه منبعی خرید فالوور اینستاگرام انجام می دهید و از چه روشی این افزایش فالوور انجام می شود. حتما اقدام به خرید فالوور واقعی اینستاگرام کنید چون در غیر اینصورت فقط و فقط تعداد فالوور شما افزایش پیدا می کند و همراه با این افزایش غیر واقعی نرخ تعامل پیج شما کاهش پیدا می کند و روند فالوورگیری طبیعی پیج هم به خاطر الگوریتم های اینستاگرام دچار کندی می شود و اینستاگرام محتوای شما را کمتر به فالوورهایتان نمایش می دهد، به شما در هشتگ ها اعتماد نمی کند و شانس راهیابی به اکسپلور کاهش می یابد! پس باز هم تاکید می کنیم: فقط خرید فالوور اینستاگرام واقعی می تواند برای رشد پیج شما مفید باشد!

معرفی فالووریاب برای خرید فالوور اینستاگرام واقعی

فالووریاب سالهاست خدمات خرید فالوور واقعی اینستاگرام ارایه می دهد و هزاران مشتری از خدمات آن استفاده کرده اند. فالووریاب برای پیج اینستاگرام شما فالوور واقعی فعال و هدفمند جذب می کند! فالوورهایی که به موضوع پیج اینستاگرام شما علاقه مند هستند و به تصمیم خودشان اقدام به فالو کردن می کنند. با خرید اینستاگرام از فالووریاب از واقعی بودن فالوورها مطمئن باشید! ولی باز هم تولید محتوا و روش های دیگر ذکر شده را هم فراموش نکنید تا بهترین نتیجه را بگیرید!

برای خرید فالوور واقعی از فالووریاب چه کنم؟

برای خرید فالوور اینستاگرام واقعی از فالووریاب می توانید به وب سایت فالووریاب www.followeryab.com

وارد شوید و با ثبت نام اقدام به خرید فالوور واقعی کنید.

اپلیکیشن فالووریاب برای اندروید و IOS هم از طریق وبسایت فالووریاب قابل دریافت است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نبض بازار فالوور اینستاگرام افزایش فالوور اینستاگرام فالوور واقعی اینستاگرام خرید فالوور اینستاگرام افزایش فالوور واقعی برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما خرید فالوور واقعی افزایش فالوور صفحه اینستاگرام افزایش فالوور تعداد فالوور پیج شما شما هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی صبح چهارشنبه در آیین جشن کارگری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با تبریک هفته کار و کارگر به سال جهش تولید با مشارکت مردم پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای تحقق شعار امسال با مشارکت فعالان اقتصادی و آحاد مختلف مردم شده است.

وی با بیان اینکه کارگران نقش مهمی در جامعه به ویژه در عرصه به حرکت در آمدن چرخه اقتصاد دارند گفت: در دولت سیزدهم تحولات مهم و قابل توجهی در عرصه مجموعه کارگری شده است و یکی از مولفه‌های آن توجه به منزلت و حل مشکلات جامعه کارگری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تفاهم سه جانبه دولت، کارفرما و کارگر را در حل مشکلات جامعه کارگری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: از سال ۱۴۰۱ تعداد تشکل‌های کارگری استان بوشهر تاکنون ۳۵ درصد افزایش یافت و از ۱۶۸ تشکل به ۲۶۸ تشکل در راستای رسیدگی به مشکلات و مطالبات جامعه کارگری رسیده است.

کشاورزی یکی از برنامه‌های مهم دیگر دولت که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر بوده است را اجرا طرح کالابرگ یارانه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرا این طرح تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد یارانه در اختیار استان بوشهر قرار گرفته است که بخش عظیمی از آن به بخش کارگری تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه افزون بر ۳۱۰ هزار خانوار از این طرح بهره برده‌اند گفت: این خانوارها ۶۰۰ هزار بار به فروشگاه‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیکی مراجعه کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر توجه به مسکن کارگران را یکی از برنامه‌های مهم دولت دانست و افزود: بر اساس این طرح صندوق کارآفرینی امید در قالب تفاهم با کارفرمایان تا ۱۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه در اختیار کارگران فاقد مسکن قرار می‌دهد.

در این مراسم از کارگران منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تجلیل شد.

کد خبر 6093692

دیگر خبرها

  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید 
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس