Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@16:06:28 GMT

دستگیری ۳ قاچاقچی انسان در اطراف شهرری

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۳۷۱۵

دستگیری ۳ قاچاقچی انسان در اطراف شهرری

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری تعداد قابل توجهی از اتباع خارجی در سوله‌ای واقع در کهریزک که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند، پرونده‌ای تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سوله مد نظر توسط ماموران پلیس اماکن شهرستان ری شناسایی شد، گفت: پس از اخذ نیابت قضایی در عملیاتی، تعداد ۱۴۲ نفر از اتباع خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده بودند، شناسایی و جمع آوری شدند.

سرهنگ جلیلیان با بیان دستگیری ۳ قاچاقچی انسان که در داخل کشور اقدام به فعالیت در این حوزه کرده بودند، تصریح کرد: تمام افرادی که تبعه خارجی بودند، از کشور طرد شدند.

وی در پاسخ به اینکه افراد دستگیر شده آیا دارای سابقه کیفری هستند، گفت: در حال بررسی پرونده هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تاکید کرد: شهروندان اخبار مربوط به قاچاق انسان را به نیروی انتظامی اطلاع دهند و از این رو هیچ شخصی حق اجاره اماکن شخصی خود اعم از شهرک‌های صنعتی، مزارع، انبار‌ها و ... به اتباع خارجی غیر مجاز را ندارد، لذا در صورت مشاهده این موضوع، با متخلفان برخورد و محلی که در اختیار این افراد گذاشته شده باشد، توسط ماموران پلیس اماکن پلمب خواهد شد.

وی افزود: اصناف مجاز به استخدام اتباع خارجی غیرمجاز برای کار در واحد‌های صنفی خود را ندارند، لذا در غیر این صورت اگر ماموران انتظامی با چنین مواردی برخورد کنند، به صورت قانونی با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاچاقچیان انسان اتباع خارجی قاچاق انسان اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • بازدید مدیرکل اتباع استانداری کرمان از پاسگاه پنگ
  • ارائه خدمات به اتباع خارجی با کارت شناسایی جدید انجام می‌شود
  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد