Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-08@12:52:50 GMT

عرضه مرغ به قیمت مصوب لازم الاجرا است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۳۷۱۷

عرضه مرغ به قیمت مصوب لازم الاجرا است

ایران اکونومیست- مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای مصرفی سازمان حمایت اظهار داشت: عرضه مرغ به قیمت مصوب لازم الاجرا است، با متخلفان برخورد می‌شود.

 مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای مصرفی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان وتولیدکنندگان در ارتباط با مصاحبه منتشر شده و رفع شهبه‌های ایجاد شده، اظهار داشت: جوجه یک روزه، مرغ زنده و گوشت مرغ در گروه اقلام اساسی قرار داشته و مشمول قیمت‌گذاری تثبیتی می‌باشند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا محسنی در ادامه افزود: بر همین اساس و با توجه به تصمیمات متخذه در کارگروه ساماندهی مرغ کشور با مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی، پیش از این قیمت مرغ گرم برای مصرف کننده به ازاء هر کیلوگرم 249000 ریال تعیین و مصوب گردیده است.

وی تاکید کرد: کماکان قیمت‌های ابلاغی لازم الاجرا بوده و هیچگونه قیمت مصوب دیگری در این خصوص تعیین نشده است.

مدیر کل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای مصرفی سازمان حمایت، با بیان اینکه اظهارات نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی و نشر آنها بر خلاف مصوبات قانونی است، خاطر نشان کرد: اینگونه اظهارنظرهای نادرست و غیرکارشناسی، قاعدتاً باعث ایجاد التهاب در بازار می¬شود.

مدیر کل بازرسی و مبارزه با قاچاق کالاهای مصرفی، متذکر شد: قطعاً عرضه این محصول با نرخ‌های بالاتر از قیمت مصوب اعلامی در هر حلقه تخلف محسوب و با متخلفین وفق قوانین و مقررات تعزیرات حکومتی و قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

وی همچنین در ادامه می‌افزاید: همکاران این سازمان، سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان‌ها و بازرسان اتاق اصناف کما فی السابق ضمن نظارت بر بازار، بازرسی از شبکه توزیع مرغ را در دستور کار داشته و در صورت مشاهده تخلف مطابق قوانین موضوعه اقدام لازم معمول می‌گردد.


 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، افرادی که خودرو دارند، هرازگاهی گذرشان به فروشگاه‌های عرضه لوازم یدکی خودرو می‌افتد و اسفندماه پارسال نیز بازرسان اداره‌های کل صنعت، معدن و تجارت، استاندارد و تعزیرات حکومتی به صورت روزانه بر عرضه و فروش قطعات نظارت می‌کنند.

اصالت سنجی کالا، بررسی تاریخ تولید و رهگیری شرکت مبداء برای مقابله با کالای قاچاق بخشی از موارد مورد نظر در بازرسی‌ها است.

روزانه ۱۲ گروه تعزیرات حکومتی از انبار تا فروشگاه‌های خرده فروشی و عمده فروشی لوازم یدکی خودرو بازرسی می‌کنند.

به گفته مازیار کاظمی، معاون اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان؛ تاکنون از ۳۶ فروشگاه لوازم یدکی بازرسی انجام و بیش از ۲۵ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی متخلف تشکیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • تفاوت ثبت اطلاعات توسط صنف طلافروشان با سایر اصناف در سامانه جامع تجارت
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • خزعلی: تصمیم ورود بانوان به ورزشگاه‌ها با نظام بود | ممنوعیت جدید در راه؟
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد