Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران، محمدرضا طلایی از برگزاری پاویون مجازی ICT ایران در نمایشگاه جیتکس امسال خبر داد و گفت کارآفرینان و شرکت‌های فناوری اطلاعات از طریق این بستر می‌توانند به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه متصل شوند.

وی گفت: این پاویون مجازی با حمایت اتاق بازرگانی تهران از ۲۵ مهرماه امسال به مدت یک ماه برگزار می‌شود و طی آن، شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه ICT که موفق به حضور فیزیکی در نمایشگاه جیتکس امسال نشده‌اند، می‌توانند با مشارکت در این پاویون مجازی، توانمندی‌های خود را به سرمایه‌گذاران و صاحبان شرکت‌های فناوری در دیگر کشورها معرفی و زمینه همکاری با صنایع فعال در این نمایشگاه را بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به اینکه در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ دبی، بیش از ۴۸۰۰ شرکت فناوری اطلاعات از حدود ۱۰۰ کشور جهان حضور دارند، افزود: در این رویداد، بیش از ۴۵۰ مدیر برتر حوزه ICT از نقاط مختلف جهان حضور می‌یابند و با توجه به اتصال پاویون مجازی ICT ایران به پاویون کشورهای حاضر در این نمایشگاه و نیز اتاق بازرگانی دبی و اتاق دیجیتال دبی، این فرصت برای کارآفرینان و متخصصان حوزه فناوری اطلاعات از ایران فراهم شده تا ظرفیت و توانمندی‌های خود را با شرکای تجاری به اشتراک بگذارند.

به گفته طلایی در نمایشگاه امسال، پاویون مجازی ICT ایران به بیش از ۲۰ هزار شرکت فعال حوزه فاوا در منطقه غرب آسیا، خاورمیانه و شمال آفریقا معرفی خواهد شد و در روز فناوری ایران نیز این پاویون به اطلاع حاضران در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۱ دبی خواهد رسید.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات اتاق ایران همچنین از حضور ۲۰ استارت‌آپ ایران در نمایشگاه جیتکس امسال دبی خبر داد و افزود: در جیتکس ۲۰۲۱ دبی، با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری اتاق تهران، غرفه استارت‌آپ‌های ایرانی برپا خواهد شد و همچنین، با حمایت این صندوق، روز فناوری ایران در محل این رویداد برگزار و هیأت تجاری متشکل از ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه فناوری اطلاعات به این نمایشگاه اعزام خواهد شد.

هفته فناوری اطلاعات دبی تحت عنوان رویداد نمایشگاهی جیتکس ۲۰۲۱ از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه امسال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

پاویون مجازی ICT ایران نیز از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه برپا خواهد بود.

کد خبر 5320095 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: جیتکس فناوری اطلاعات اتاق بازرگانی محمدرضا طلایی حاکمیت سایبری همراه اول تحقیقات علمی فیس بوک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان فناوری فضایی امنیت سایبری ایالات متحده امریکا حکمرانی فضای مجازی تولید دانش بنیان طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی گوگل ایرانسل پاویون مجازی ICT ایران نمایشگاه جیتکس فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل

اکنون قالب حمل‌ و نقل تجاری نسبتا سبک با وانت‌های شهری که حداکثر توانایی حمل کمتر از 900 کیلو را دارند، انجام می‌شود. در مرتبه بعدی کامیونت های 6 تن و 8 تن و کامیون‌های فورس F210 (بهمن دیزل) با توانایی حمل حدود 10 تن هستند که نیازهای این حوزه را برطرف می‌کنند. در فاصله وانت‌های 1.8 تنی با بارهایی در محدوده 4 تن تمهیدی اندیشیده نشده که خلا موجود، خسارات هنگفتی به منابع محیط زیست، سوخت کشور وارد می‌کند چرا که در شرایط فعلی مصرف کننده ناچار است کامیون‌های بازه‌ی 10 تن را ناقص بارگیری کند. به همین دلایل می‌توان ورود بخش خصوصی به تولید کامیونتی 3.8 تنی را هوشمندانه و متناسب با نیاز بازار دانست. مدیران بهمن دیزل با ورود به این قسمت از بازار، قدرت‌نمایی خوبی خواهند داشت و تا سالیان سال یکه تاز این حوزه خواهند بود.
دلایل زیادی برای استقبال بازار این محصول وجود دارد که مهمترین آن فرسودگی در این رده باربری است. محصولاتی که به عنوان وانت شناخته می‌شوند، اغلب از نظر شاخص‌های فناورانه عقب افتاده‌ هستند و ایمنی بسیار پایینی نسبت به سلامت راننده و حفظ بار دارند. لذا تولید محصولی در این رده با ایمنی بالا و تکنولوژی روز، می‌تواند تحول خوبی در حوزه تجاری ایران باشد.
کشورهای توسعه یافته نیز با تمرکز بر تولید کامیونت‌های 3.5 تا 4 تن تلاش کردند حمل و نقل بارهای کم حجم و سبک را مقرون به صرفه کنند. به واقع در کشورهای پیشرفته، خودروهای پرمصرفی مانند وانت‌های کنونی کشور ما اجازه تردد ندارند و برای شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری تردد این خودروها غیراقتصادی است.
شرکت بهمن دیزل با تمرکز بر خلا بازار حمل و نقل ایران نقش قابل توجهی در حفظ منابع سوختی، بهینه کردن اقتصاد حمل و نقل باری شرکت‌های تولید و رانندگان و همین‌طور حفاظت از محیط زیست برداشته است؛ محاسبات دقیق کارشناسان گواهی می‌دهد که خلاهای موجود در باربری ایران و همینطور عقب افتادگی فناورانه خسارات زیادی به اقتصاد، سلامت و محیط‌زیست وارد می‌کند و ورود بخش خصوصی برای جبران این خلاها می‌تواند در کاهش این زیان‌ موثر باشد.
در خصوص کامیونت 3.8 تن و با توجه به اهتمام بهمن دیزل در به به‌کارگیری فناوری‌های روز می‌توان انتظار داشت این خودروی تجاری نیز از فناوری هشدار دهنده‌ حرکت بین خطوط LDWS و ESC و هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و... بهره ببرند.
همچنین اگر اطلاعات این پروژه دقیق باشد، رانندگان و خریداران این کامیون 3.8 تنی می‌توانند امیدوار باشند این محصول نیز همچون F210 از تهویه و امکانات رفاهی مولتی مدیا برای راننده بهره‌ ببرد.
طبق شنیده‌ها، بهمن دیزل تا نیمه اول سال 1403 محصول 3.8 تنی خود را معرفی خواهد کرد و این محصول عضو دیگری از خانواده فورس خواهد بود. این شرکت سال قبل کامیون 12 تن با نام F210 را تولید کرد که از نظر فناوری، ایمنی و امکانات رفاهی تحولی در این رده باری بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900098

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • شرایط برای عرضه ظرفیت‌های خراسان جنوبی در اکسپو فراهم است
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • برپایی پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی ویتنام ۲۰۲۴
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی