Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک راننده کامیون نسبت به عدم بهبود وضعیت معیشتی رانندگان با وجود ابلاغ بخشنامه ها و دستورالعمل های متعدد دولتی، انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی در شبکه های اجتماعی نوشت: وقتی مصوبه ای همچون مصوبه  ۲۰۹ شورای عالی ترابری در خصوص تن -کیلومتر  از جانب شورای عالی ترابری صادر و ضمیمه آن بخشنامه های مربوط به آن به تمامی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها برای اجرای کامل  ابلاغ می شود ولی هیچ تغییری در روند بهبود معیشت رانندگان و فعالان بخش حمل  و نقل جاده ای صورت نمی گیرد، کجای کار می لنگد؟

بیشتر بخوانید: صدور کارت هوشمند رانندگی برای افراد غیر راننده صحت دارد؟ سه سال از اعتراض گذشت؛ رانندگان از طرح تن-کیلومتر واقعی بهره‌ مند نشدند نحوه محاسبه حق توقف ناوگان باری؛ اجحافی دیگر در حق رانندگان

وی افزود: چرا منابع مالی که باید صرف پیشرفت حمل و نقل و نوسازی ناوگان جهت خدمت رسانی به جامعه و نظام شودد، در جیب دلالان و واسطه گران سرازیر شود؟ عاملان این آشفته بازار و عدم مدیریت صحیح در حمل و نقل جاده ای کالا چه کسانی هستند؟

بکرانی در بخش دیگری از این پیام در مورد واگذاری امور دولتی به تشکل های صنفی خاص عنوان کرد:  ابهامات واگذاری های امور دولتی، به برخی افراد خاص در استان اصفهان موجب شده است که معیشت جامعه و خدمت رسانی به نظام‌ و مردم تحت الشعاع قرار گیرد به گونه ای که عدم نظارت درست بر امور واگذاری ها به تشکل های صنفی حمل و نقلی، عملا دکان کاسبی در سیستم‌ حمل و نقل را برای عده ای خاص ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح این پرسش که بر اساس کدام ضوابط و دستور العمل این همه مجوز شرکت حمل و نقل کاغذی صادر شده که امروز گستردگی فعالیت دلالان بار در حمل و نقل جاده ای کالا به خصوص در استان اصفهان به چشم می خورد، گفت: بر اساس کدام ضوابط و قوانین پروانه های فعالیت برخی شرکت های کاغذی تمدید می شود تا جایی که مشاهده می شود برخی از این شرکت های کاغذی بدون توجه به شرایط، تبلیغ ارزانی نرخ کمیسیون و چاپ بارنامه پلیس راهی را بر روی تابلوهای خود درج می کنند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی حمل و نقل جاده ای منابع مالی خدمت رسانی حمل و نقل حمل و نقل جاده ای کالا نوسازی ناوگان باری دلالان بار رانندگان و کامیونداران نقل جاده ای حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر

مدتهاست جاده سبزوار و بردسکن در استان خراسان رضوی بسیار فرسوده شده و در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد. علاوه بر خطر انحراف خودرو از جاده، تردد رانندگان در این جاده نیز به راحتی صورت نمی‌گیرد و به خودروهایشان آسیب رسانده است.

این موضوع موجب شد تا شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر وضعیت جاده را به نمایش درآورد و از مسئولان درخواست رسیدگی کند.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

حال و روز ناخوش جاده روستا‌های گلباف و نسک پس از بارش باران سیل آسا + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده اند رانندگان احتیاط کنند
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه راهی آغاجاری
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس