Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار نطنز ضمن اشاره به اقامه عزای ایام پایانی ماه صفر در آستان آقا علی عباس(ع) بادرود با رعایت پروتکل بهداشتی گفت: برگزاری هرگونه مراسم پیاده‌روی به سمت آستان آقا علی عباس(ع) بادرود ممنوع است. - اخبار استانها -

رمضانعلی فردوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  نطنز ، اظهار داشت: براساس مصوبات  ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان نطنز مقرر شد مراسم عزاداری 28 و 30 صفر در آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) بادرود در فضای باز و با چیدمان صندلی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و بدون هر گونه پذیرایی و توزیع نذورات حداکثر به مدت دو ساعت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان نطنز گفت: با توجه به شرایط شهرستان و محتمل بودن پیک ششم هر گونه پیاده‌روی به سمت آستان مقدس آقا علی عباس و شاهزاده محمد (ع) و شاه سلطان حسین ابیانه (ع) و سایر بقاع متبرکه ممنوع است.

وی افزود: حضور هیئات و دسته‌جات عزاداری در امامزادگان از داخل و خارج شهرستان ممنوع بوده و اداره اوقاف و امور خیریه با همکاری نیروی انتظامی مانع از ورود هیئات مذهبی به داخل صحن امامزادگان خواهند شد.

فردوسی تاکید کرد: ورود هر گونه پلاک غیر بومی به سطح شهرستان نطنز به ویژه به امامزادگان ممنوع بوده و پلیس راهور ضمن اعمال قانون، خودروهای متخلف را توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

فرماندار نطنز ابراز داشت: در سطح  شهرستان نطنز به ویژه در مسیر امامزادگان ایجاد بازارهای خرید و فروش و اجاره اماکن و مغازه ها ممنوع بوده و همچنین ایستگاه‌های صلواتی تحت هر عنوان اجازه فعالیت نخواهند داشت و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فردوسی افزود: شرایط شهرستان نطنز بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت موارد مذکور زحمات چند ماهه کادر بهداشتی و پزشکی در واکسیناسیون جمعیت این شهرستان از بین می‌رود و از این رو لازم است تا بیش از پیش به اقدامات پیشگیرانه اهتمام ورزید.

عزاداری پایان ماه صفر در کرمان هیئت کجا برویم؟عزاداری آخرماه صفر همدان هیئت کجا بریم؟برنامه‌های عزاداری شهادت امام رضا(ع) در کرمانشاه اعلام شد

وی تصریح کرد: تنها 36 درصد از جمعیت شهرستان به طور کامل واکسینه شده اند و هنوز 64 درصد افراد در مقابل ویروس کرونا ایمنی لازم را کسب نکرده و هر گونه تجمع غیر قابل مدیریت روند ایمنی افراد شهرستان نطنز را دچار تاخیر می‌کند.

به گزارش تسنیم؛ هرساله آیین سنتی 28 صفر که در نزد اهالی بادرود به "چهل و هشتم" معروف است با حضور انبوه عاشقان و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در امامزادگان آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع) بادرود برگزار می‌شود ولیکن امسال با توجه به شرایط کرونایی همانند سال گذشته با محدودیت‌هایی همراه است.

انتهای پیام/804/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان نطنز آقا علی عباس علی عباس ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت

حجت الاسلام خسرو‌جردی در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، گفت: محور اصلی برنامه‌های دهه کرامت موضوع نشاط اجتماعی، زیست عفیفانه و بسط خدمت کریمانه است.

نماینده آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه محوری در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: از جمله ویژه‌ترین برنامه‌ها می‌توان به برگزاری دومین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) اشاره کرد.

نماینده آستان قدس رضوی با بیان اینکه درصددیم کیفیت و محتوای فرهنگی جشن‌ها را تقویت کنیم، عنوان کرد: در استان‌های مختلف کشور برنامه‌هایی با محوریت خدمات اجتماعی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نیز در این جلسه گفت: به مناسبت دهه کرامت بزرگترین اجتماع دختران و جشن تکلیف دختران در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عرفاتی با اشاره به اینکه در تهران حدود ۵ هزار نفر خادمیار رضوی خواهیم داشت، افزود: همچنین تجمع خادمیاران رضوی در مصلای امام علی (ع) آستان مقدسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی آستان قدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: برنامه شاخص ما نیز برنامه ویژه دختران و مادران است که همراه با یکدیگر وارد حرم مطهر حضرت عبدالعظیم می‌شوند که ان‌شاءالله بتوانیم پیوند خانواده ناب را اجرا کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم