Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@08:01:26 GMT

ستاره سینما آماده درخشش در رشته جدید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۴۲۴۵

امیر جدیدی بازیگر موفق سینمای ایران بعدازظهر روز گذشته در زمین پدل مجموعه ورزشی انقلاب راکت این رشته ورزشی را در دست گرفت.

به گزارش "ورزش سه" امیر جدیدی که سابقاً مربی تنیس بوده و مهار ویژه‌ای در این ورزش دارد، به دعوت دوستانش این‌بار در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شده تا در مجموعه مجهز پدل این کمپلکس ورزشی، در این رشته جدید توپ بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزش پدل تلفیقی از اسکواش و تنیس با راکت‌هایی متفاوت از این دو رشته ورزشی است و یکی از رو به پیشرفت‌ترین ورزش‌های نوپا جهان به شمار می‌آید و فوتبالیست‌های زیادی از جمله زین‌الدین زیدان، ایکر کاسیاس، دیوید بکهام، زلاتان ابراهیموویچ و ... در حال گسترش این رشته ورزشی در سراسر جهان هستند.

 

جدیدی که به دعوت امین منوچهری فوتبالیست سابق استقلال به مجموعه ورزشی انقلاب آمده بود، یکی دو ساعتی در زمین پدل اولین تجربه خود را با این رشته ورزشی گذراند و در نهایت با چهره‌هایی مثل حمید سربازی، بردیا یوسفی و ... که از بازیکنان و مربیان حرفه‌ای این رشته ورزشی به شمار می‌آیند، عکسی به یادگار گرفت؛ علی فتوره‌چی عضو هیات‌رئیسه فدراسیون اسکواش و مدیر این مجموعه نیز در این بازی دوستانه حضور داشت.

 

 

عکس عرق کرده جدیدی در پایان این رقابت دوستانه نشان می‌دهد که توپ زدن او و دوستانش کاملاً جدی دنبال شده است؛ گفتنی است که امیر جدیدی حدود سه ماه قبل به اردوی تیم ملی تنیس نیز دعوت شده بود.

 

جالب است بدانید که تیم ملی پدل ایران خود را برای مسابقات جهانی که آذرماه در دوحه قطر برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

 

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس رشته ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس

درخشش شماره 7 رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ اتفاقی آشنا برای دنیای فوتبال است.

طرفداری | یک شماره 7 دیگر از رئال مادرید در آلیانتس آرنا درخشید.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، نقش اول تساوی ارزشمند رئال مادرید در خانه بایرن مونیخ بود. ستاره برزیلی با ثبت دو گل تیم کارلو آنچلوتی را از شکست نجات داد و اندوخته‌ای بسیار مناسب برای جدال حساس برگشت فراهم کرد. درخشش وینیسیوس جونیور مقابل بایرن به عنوان شماره 7 رئال مادرید، یاد و خاطره کریستیانو رونالدو را برای خیلی از فوتبال‌دوستان، خصوصاً هواداران لوس‌بلانکوس زنده کرد. اسطوره پرتغالی، ستاره همیشه درخشان رئال برابر بایرن بود و گاهی یک‌تنه پیروزی را برای مادریدی‌ها به ارمغان می‌آورد. CR7 با این که هرگز در بوندسلیگا بازی نکرده، بیش از هر بازیکنی به مانوئل نویر گل زده‌است.

به بهانه عملکرد بسیار خوب وینیسیوس در بازی با بایرن مونیخ، لوکاس وازکز کامنت جالبی را در آخرین پست اینستاگرامی ستاره برزیلی منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

آفرین Cr/vini7 

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است