Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان با صدور حکمی"سید علی معرک‌نژاد" را به سمت مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده در متن حکم خود خطاب به سید علی معرک‌نژاد آورده است:

در فصلی نو از حکمروایی شهری و در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب اسلامی با عنایت به شناختی که از توانمندی‌های ارزشمند شما دارم جنابعالی را به سمت مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب، با بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌ها در برقراری ارتباطی دوسویه بین مردم و شهرداری و تعامل مؤثری و هدفمند با دیگر ارگان‌ها و نهادهای همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از توانمندی‌های کارشناسی موجود در آن مجموعه در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

سید علی معرک‌نژاد دانش آموخته مدیریت رسانه و پیش از این مدیر مجموعه تخت فولاد شهرداری اصفهان بوده است.

به گزارش ایمنا، پیش از این ایمان حجتی به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت بود.

کد خبر 526450

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تخت فولاد انتصابات انتصاب شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • گشایش پنجره صادراتی و حضور در بازارهای بین الملل راهکار اصلی تثبیت بازار مرغ
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات