Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از تداوم روند کاهشی نرخ ارز در این بازار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای مهدی گوهررستمی افزود: در جلسه معاملاتی امروز، معاملات نماد دلار کار خود را با نرخ 27 هزار و 269 تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ 27 هزار و 249 تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی 27 هزار و 229 تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی اضافه کرد: در جلسه معاملاتی دوشنبه، نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ 31 هزار و 589 تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم 31 هزار و 582 تومان رسید. به این ترتیب اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار، نرخ میانگین وزنی 31 هزار و 586 تومان را ثبت کرد.
گوهررستمی ادامه داد: بررسی معاملات انجام شده در جلسه معاملاتی دوشنبه (دوازدهم مهرماه) بیان‌گر این است که نرخ میانگین روزانه هر دو نماد معاملاتی دلار و یورو به ترتیب 0.08 درصد و 0.01 درصد کاهش را نسبت به روز معاملاتی قبل نشان می‌دهد.
به گفته این کارشناس اقتصادی، دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم 27 هزار و 205 تومان و در بالاترین نرخ با رقم 27 هزار و 292 تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های 31 هزار و 551 تومان و 31 هزار و 599 تومان معامله شد.
مهدی گوهررستمی در پایان تصریح کرد: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز دوشنبه (دوازدهم مهرماه) 7 میلیون و 875 هزار و 600 دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو 813 هزار و 300 یورو بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دلار یورو جلسه معاملاتی 27 هزار 31 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

قیمت یورو به کانال بالاتر صعود کرد

 ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟

 

اخبار مهم بورس فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت| از افزایش نرخ دو نماد تا خبر‌های مهم مالیاتی

 

طلا و خودرو و مسکن مشمول مالیات می شود؟ | چه کسانی باید مالیات بدهند؟

 

دلایل ریزش بورس از نظر کارشناس بازار سرمایه

 

کدام نماد‌ها ورود پول حقیقی داشتند؟

 

قیمت خودرو ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ + عکس

 

سنگین ترین صفوف خرید برای این نمادها در روز قرمزپوشی بورس

 

مستاجران بخوانند

 

       

دیگر خبرها

  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • سرک دلار به کانال ۶۰
  • رمزخوانی از یکشنبه قرمز بورس
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • منتظر کاهش قیمت دلار باشیم؟