Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی از استقرار قریب الوقوع تیم تحقیق و تفحص از استانداری همدان در استان خبر داد و گفت: اتفاقاتی در استان رخ داده که مسئولان باید درباره آن پاسخ دهند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همداناز به رای گذاشتن طرح تحقیق و تفحص از استانداری همدان در مجلس خبر داد و اظهار داشت: این درخواست آن روز در مجلس به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شک ما در برخی مسائل به یقین تبدیل شده و برخی تخلفات در استانداری همدان رخ داده است افزود: متاسفانه منازل سازمانی استان در اختیار مدیران پروازی قرار گرفته است و به جای این مدیران در استان ساکن شوند در مهمانسرای استانداری ساکن هستند.

نماینده مردم همدان در مجلس استفاده از مدیران بازنشسته، یا مدیرانی با سابقه خدمت 39 سال را از دیگر تخلفات رخ داده در استان دانست و بیان کرد: انتصابات غیرقانونی و بدون مجوز، به کارگیری نیروهای بازنشسته، وضعیت برخی پروژه‌های عمرانی و پول پاشی‌های اخیر از دیگر مواردی است که به‌ دیوان محاسبات اعلام شده و آنها  نیز این موارد را تخلف اعلام کرده اند.

وی با بیان اینکه این طرح با امضای نمایندگان در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت و از طریق کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس اجرا خواهد شد تأکید کرد: تیم تحقیق و تفحص به زودی در استان حضور خواهند یافت.

مخالفت نمایندگان با طرح تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌هاتحقیق و تفحص از املاک و قراردادهای شهرداری مشهد مقدس/ "قراردادهای بالای 10میلیارد تومان بررسی می‌شوند"

فلاحی با این توضیح که در صورت تصویب مجلس اعضای تیم تحقیقاتی و تفحص مشخص و اعلام خواهند شد مطرح کرد: برای اجرای طرح امضای 10 نماینده کافی است که تاکنون 6 نماینده آن را امضا کرده اند.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری همدان تحقیق و تفحص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است

محمد اله بخش امروز در بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان اردبیل از پروژه های پرورش ماهی در شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: استان اردبیل ظرفیت بی‌نظیری برای اجرای طرح های آبزی پروری داشته و می‌توان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و نیز رفع موانع سرمایه گذاری در استان به ظرفیت مطلوبی در این حوزه دست یافت.

مدیرکل شیلات استان اردبیل یکی از اهداف مهم این اداره کل را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی و استفاده از همه ظرفیت ها در کنار حفظ منابع عنوان کرد.

به گفته او، بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه های نظارتی همچون دیوان محاسبات می تواند در این مسیر چراغ راه باشد.

اله بخش با بیان اینکه ظرفیت های آبی و رودخانه ای استان اردبیل بستری برای ایجاد طرح های اصولی پرورش آبزیان است، افزود: با استفاده از خروجی طرح های مطالعاتی و کارشناسی شده ظرفیت تولید استان را به نحو مطلوبی ارتقا خواهیم داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های آبی اردبیل بستر اصولی پرورش آبزیان است
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • گزارش تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه ارسال شد
  • متن کامل گزارش نهایی تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان حفظ نباتات
  • مجلس با تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات موافقت کرد
  • ارجاع گزارش تحقیق و تفحص از سازمان حفظ نباتات به قوه قضاییه
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس