Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@22:19:44 GMT

استخدام گرافیست در هلدینگ سینوهه در تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۴۶۴۳

گرافیست جنسیت: خانم نوع قرارداد: تمام وقت مسلط به نرم افزارهای گرافیکی (فتوشاپ) آشنا به نرم افزارهای ویدیویی آشنا به عکاسی و فیلمبرداری نیمه حرفه ای حقوق و مزایا توافقی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل: 09031238270 واتساپ: 09031238270 آدرس: محدوده فرشته

 

پربیننده ترین استخدام کارمند فروش با حقوق ثابت، پورسانت، بیمه در فروشگاه های زنجیره ای هفت استخدام صندوق دار، فروشنده، انباردار در فروشگاه لباس استخدام دستیار دندانپزشک در کلینیک تخصصی دندانپزشکی خیام در تبریز استخدام سرپرست فروش و بازاریاب حضوری مناطق با پورسانت و هزینه ایاب و ذهاب استخدام عکاس و فیلمبردار مسلط به تدوین در یک شرکت بازرگانی در تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟

به گزارش همشهری آنلاین، سامانه خدمات و فوریت های شهری (۱۳۷ پلاس) با هدف بهبود و تسریع و تسهیل خدمات رسانی به شهروندان در محلات تهران راه اندازی شده است. آمارهای این سامانه در راستای شفاف سازی به صورت ماهانه روی سامانه شفافیت شهرداری تهران بارگذاری می‌شود. در چند سال گذشته موضوع نظافت معابر جزو اصلی ترین مطالبات مردمی بود و بیشترین فراوانی را داشت اما با پیگیر های صورت گرفته و طبق آخرین اطلاعات سامانه ۱۳۷ پلاس (اسفند ۱۴۰۲) ثبت درخواست شهروندان در خصوص نظافت معابر کاهش یافته است.

علت این موضوع نیز به تغییر رویکرد شهرداری تهران در حوزه پسماند بر می‌گردد. کاهش پیمانکاران حوزه جمع آوری پسماند و نظافت شهر از ۱۳۰ پیمانکار به ۱۴ نفر و همچنین اجرای طرح هایی مانند نوماند و تغییر جمع آوری زباله خشک باعث افزایش رضایت مردم در حوزه نظافت و تمیزی تهران شده است.

همین اعداد و ارقام نشان می‌دهد که مدیران شهری مناطق و نواحی موضوع نظافت معابر و نگهداشت شهر را با جدیت پیگیری کرده اند. آن طور که اعداد و آمارها نشان می دهد، اسفند سال گذشته ۱۴۵ هزار و ۷۸۳ پیام در سامانه ۱۳۷ پلاس ثبت شده است که شهروندان ۲۰۳ هزار و ۴۸۶ تماس تلفنی، ۲۲۸۷۹ تماس اینترنتی و ۴۴۸۹ تماس هم به صورت پیامکی و ... داشته اند. همچنین اعداد این سامانه نشان می دهد که کاشت نهال در منزل و باغچه معابر، رکوردار تماس ها بوده اند.

جزئیات تماس ها بیشترین فراوانی: مناطق ۱، ۲، ۴، ۵ و۱۵ کاشت نهال در منزل: ۲۳۲۸۴ کاشت نهال در باغچه: ۱۲۹۵۸ نظافت معابر: ۵۵۷۱ آلودگی صوتی: ۳۲۰۴ جمع آوری زباله و ضایعات: ۳۱۲۱ لایروبی جوی: ۲۶۸۳ سد معبر اصناف در پیاده رو: ۲۴۴۹ سد معبر دستفروشی وانتی ها: ۲۳۷۰ سد معبر دستفروش در پیاده رو: ۲۳۳۷ جمع آوری خاک و نخاله: ۲۱۴۰ سهم حوزه پاسخگویی خدمات شهری: ۶/۷۸ درصد فنی و عمرانی: ۲/۹ ذرصذ شهرسازی: ۲/۷ درصد ترافیک: ۴/۴ درصد اجتماعی و فرهنگی: ۶/۰ درصد

کد خبر 848636 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پسماند ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • افزایش حقوق و متناسب سازی آن، بیشترین سوال بازنشستگان در تماس با سامانه ۲۵۰۰
  • فیلم دستگیری سارقان موبایل موتورسوار در تهران
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد