Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست تخصصی اقتصاد ایران به منظور بررسی نحوه و راهکار‌های کمک نیرو‌های مسلح به دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی کشور برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، نشست تخصصی «اقتصاد ایران؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با حضور محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر ستاد اقتصادی دولت، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و جمعی از مسئولان و کارشناسان اقتصادی نیرو‌های مسلح در محل پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با هدف شناخت چالش‌ها و مشکلات فراروی اقتصاد کشور و بررسی راهکار‌ها و نحوه کمک نیرو‌های مسلح به دولت سیزدهم برای حل مشکلات اقتصادی ایران در شرایط خطیر و حساس کنونی برگزار شد، حاضرین در نشست از جمله نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی دیدگاه‌ها و نظرات خود را پیرامون فرصت‌ها و چالش‌های فراروی اقتصاد کشور و چگونگی مشارکت و نقش آفرینی نیرو‌های مسلح در کمک به حل معضلات و و برداشتن موانع موجود در این راه ارائه و مورد تبادل نظر قرار دادند.

گفتنی است این نشست به دعوت سرلشکر صفوی رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید قاسم سلیمانی برگزار شد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرلشکر سید یحیی صفوی محسن رضایی سرلشکر سید یحیی صفوی محسن رضایی نیرو های مسلح برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند