Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@09:49:36 GMT

جزئیات کاهش آمارهای کرونایی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۴۶۹۹

جزئیات کاهش آمارهای کرونایی در تهران

انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع بازگشایی مدارس بر عهده ستاد ملی کرونا است و آن چیزی که در ستاد اعلام شد این است که احتمال بازگشایی مدارس از نیمه دوم آبان پیش بینی می‌شود.

محسنی بندپی با اشاره به پوشش گسترده واکسیناسیون معلمان، دست اندر کاران آموزشی و دانش آموزان، گفت: با توجه به این شرایط دغدغه‌ای برای بازگشایی مدارس نخواهیم داشت و این اعتماد برای حضور دانش آموزان در مدارس حاصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران در تشریح جزئیات کاهش آمارهای کرونایی در بیمارستان‌های استان بیان داشت: میزان بیماران بستری در استان تهران در مقایسه با هفته قبل ۴.۶ درصد، فوت ناشی از کرونا ۴ درصد و مراجعه سرپایی ۲.۶ درصد کاهش یافته است.

وی عنوان داشت: طبق آمار ثبت احوال و آموزش و پرورش استان و شهر تهران: یک میلیون و ۸۶ هزار و ۲۰ نفر دانش‌آموز در سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در استان تهران داریم و کما اینکه واکسیناسیون این عزیزان از ۲۹ شهریور آغاز شده و تاکنون تزریق ۱۸۰ هزار دُز واکسن به دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال را داشته ایم اما اینکه از مدارس به عنوان پایگاه اختصاصی واکسیناسیون در نظر بگیریم نداشته ایم و بر همین اساس مدرسه در کلانشهر تهران و ۹۹ در مدرسه در شهرستان‌های استان به واکسیناسیون اختصاص پیدا کرده است.

استاندار تهران تاکید کرد: با توجه به اینکه در زمان شیوع و پیک کرونا تمام تخت‌های بیمارستانی به بستری بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده بود و عمل بیماران غیر اورژانسی به تأخیر افتاده بود که از سرگیری فعالیت کامل بیمارستان‌ها برای اعمال جراحی انجام می‌شود.

وی در ادامه همچنین با اشاره به تعطیلات پیش رو در خصوص خروج از استان تهران گفت: استان تهران در وضعیت نارنجی کرونایی است و خروج از این استان بدون داشتن مجوز تردد ممنوع است./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: محسنی بندپی کرونا در پایتخت استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان اردبیل بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل اظهار کرد: در تولید و گسترش امنیت و حس خوشایند در این زمینه خبرنگاران و صاحبان رسانه‌ها نقش آفرین اصلی هستند و امیدواریم این حرکت توسعه نظم و امنیت را در جامعه منجر شود.

سردار جواد تقوی خاطرنشان کرد: پیش از این در قالب همیاران پلیس تعامل و ارتباط خوبی را با مجموعه آموزش و پرورش داشتیم که آثار مثبت این فعالیت را در کاهش وقوع جرایم به ویژه به حداقل رساندن تخلفات راهنمایی و رانندگی در بین خانواده‌ها شاهد بودیم.

وی اهمیت کار زیربنایی را با محوریت مدارس در گسترش مفاهیم ارزشی و انسانی یادآور شد و بیان کرد: ما باید تمامی فعالیت‌های آموزشی و فرهنگسازی را از دل مدارس آن هم در گروه‌های سنی پایه آغاز کنیم تا در فرآیند رشد نوجوانان و جوانان این آموزش‌ها مؤثر و تأثیرگذار باشد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل افزود: با همراهی دانش آموزان خبرنگار پلیس بیش از هر زمان دیگر به وظیفه خطیر خود مسلط عمل کرده و انتظار بهبود فرآیندها را داریم.

در این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز بر اهمیت جهاد تبلیغ و تبیین اشاره و اظهار کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در این سنگر نقش آفرین اصلی هستند.

کلام الله صفری خاطرنشان کرد: دانش آموزان در کنار حضور مؤثر در سنگر تعلیم و تربیت در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی نقش آفرینی می‌کنند که این خود حرکتی پسندیده و شایسته به نظر می‌رسد.

کد خبر 6098671

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت تعیین می شود/ معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی تا ۳۱ اردیبهشت / معلمان مدارس غیر دولتی بیمه کامل می‌شوند
  • کاهش ۹۳.۵ میلیمتری بارش‌ها در تهران