Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین روز از مسابقات جهانی کشتی آزاد در حالی به میزبانی نروژ پیگیری شد که مجتبی گلیج در مرحله نیمه‌نهایی شکست خورد.

آزادکار کشورمان در وزن 97 کیلوگرم در ابتدا به مصاف الیزبار اودیکادزه از گرجستان رفت و در این مبارزه با نتیجه 4 بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسید. گلیج دور بعد مقابل رادو لیفتر از مولداوی قرار گرفت که در این مبارزه 10 بر صفر پیروز شد و به یک چهارم صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزادکار کشورمان در این مرحله در مصاف با آلیشر یرگالی از قزاقستان با نتیجه 6 بر یک حریف را از پیش رو برداشت.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در نیمه‌نهایی مقابل کایل اسنایدر آمریکایی دارنده مدال نقره المپیک توکیو قرار گرفت که با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

پیش از این عرفان الهی در دیداری نزدیک مقابل حریفی از قرقیزستان شکست خورد. حسن یزدانی و امیرحسین زارع شب گذشته موفق به کسب مدال طلای جهان شدند. همچنین 4 کشتی‌گیر دیگرمان امشب در فینال روی تشک می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجتبی گلیج کشتی آزاد مسابقات جهانی نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان مغلوب حریف رومانیایی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک 11 بر 9 به سود یونسکو دارنده رنکینگ 78 دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان با نتیجه 11 بر 4 نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از 12 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر است.

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • شاهکار المپیاکوس در ویلا پارک و برد دراماتیک بنفش‌ها در لحظات پایانی
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم