Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:49:10 GMT

کمالوند: از هدایت نفت MIS استعفا نداده بودم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۵۱۴۵

کمالوند: از هدایت نفت MIS استعفا نداده بودم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید مسئولان باشگاه برای حل مشکلات قول مساعدداده اند.

فراز کمالوند در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازگشتش به تمرینات نفت مسجدسلیمان بیان کرد: قبل از هرچیزی باید بگویم که من از سرمربیگری نفت مسجدسلیمان استعفا نکرده بودم. دلخوری من از کمبود برخی مسائل سخت افزاری در تیم بود و خواهان آن بودم که این مشکلات حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: امروز جلسه خوبی با اعضای هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان داشتیم و مسائل مهمی را باهم بررسی کردیم. تمام حرف من این بود برای تیمی مثل نفت در لیگ برتر خوب نیست که مثلا پزشک یا فیزیوتراپ نداشته باشد. یا اینکه زشت است بازیکنان با البسه هماهنگ و متحد الشکل در اردو و هتل حاضر نباشند. این مسائل دغدغه هر مربی ای است و آنقدر که درباره اش گفته شد حاد نیست. با این حال امروز در جلسه ای که داشتیم مسئولان باشگاه قول دادند تا طی دو سه روز آینده این مشکلات حل شود و بتوانیم خودمان را آماده لیگ کنیم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره شرایط تیمش تاکید کرد: واقعیت این است در فاصله دو هفته تا شروع بازی های لیگ برتر ما هنوز درگیر بستن تیم هستیم. همچنان نیاز به برخی بازیکنان داریم که باید آنها را به خدمت بگیریم. به زودی چند بازیکن دیگر به جمع ما اضافه می شوند تا بتوانیم تیم را کامل و برای لیگ آماده کنیم.


کمالوند همچنین گفت: با توجه به زمان اندکی که تا شروع لیگ داریم، عملا نمی توانیم بازی دوستانه یا بدنسازی مناسبی داشته باشیم. هدف ما این است که در تمرینات طوری کار کنیم که برای دو بازی اول لیگ تیم را آماده کنیم و بعد در تعطیلی مسابقات که حدودا 20 روز است، تمرینات بدنسازی انجام بدهیم و در بحث هماهنگی بازیکنان اقدام کنیم.


سرمربی نفت صحبت هایش را اینطور به پایان برد: جا دارد از مردم خوب مسجدسلیمان و به خصوص هواداران نفت تشکر کنم که این چند روز پیگیر مسائل مربوط به تیم بودند. از آنها می خواهم مثل همیشه پشت تیم باشند و حمایت کنند تا بتوانیم در کنار یکدیگر انشاالله روزهای خوبی را برای تیم ریشه دار و پرطرفدار نفت مسجدسلیمان رقم بزنیم.

فراز کمالوند (سرمربی) نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد

رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که حمزه یوسف، نخست‌وزیر اسکاتلند چند روز پس از پایان دادن به توافقنامه ائتلاف دولتی بین حزب ملی اسکاتلند که او رهبری می‌کند و حزب سبزها، قصد استعفا از سمت خود را در سایه رای عدم اعتماد احتمالی دارد. 

براساس گزارش النشره، فروپاشی این توافق پس از آن صورت گرفت که دولت اسکاتلند در ۱۸ آوریل اعلام کرد که هدف خود را برای کاهش ۷۵ درصدی انتشار کربن تا سال ۲۰۳۰ لغو می‌کند. پس از پایان ائتلاف، هر دو حزب مخالف محافظه کار و  حزب کارگر به یوسف پیشنهاد عدم اعتماد دادند و قرار است رای گیری برای این هفته برگزار شود.

حزب سبزها روز پنجشنبه تایید کردند که با احزاب اصلی اپوزیسیون از جمله حزب محافظه‌کاران و حزب کارگر همراه خواهند شد و علیه حمزه یوسف رای خواهند داد. لورنا اسلیتر از حزب سبز و قائم مقام وزیر اول گفت: «ما دیگر به دولت مترقی اسکاتلند که کار صحیح را برای تغییرات اقلیمی و طبیعت انجام دهد، اعتماد نداریم.»

شایان ذکر است که یوسف (۳۹ ساله) که در مارس ۲۰۲۳ پس از نیکولا استورجن به قدرت رسید، اولین رهبر مسلمان یک دولت در اروپای غربی است.  در صورت استعفا، پارلمان ۲۸ روز فرصت دارد تا نخست وزیر جدید را تعیین کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!