Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@07:59:12 GMT

(تصاویر) ابی احمد سوگند یاد کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۵۶۸۱

(تصاویر) ابی احمد سوگند یاد کرد

امروز ابی احمد با حضور در پارلمان اتیوپی که نخست‌وزیری او را پس از پیروزی حزبش در انتخابات ژوئن گذشته به مدت ۵ سال تصویب کرد، برای دومین بار سوگند یاد کرد.

به گزارش فرارو، ابی احمد اولین نخست وزیر مسلمان در تاریخ اتیوپی به شمار می‌رود که به صورت رسمی و برای دومین بار عهده دار این منصب شده است.

وی با تصویب پارلمان در ۲ آوریل ۲۰۱۸ به قدرت رسید و جانشین هایلی مریام دیسالین نخست وزیر سابق این کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیسالین پس از بالا گرفتن اعتراضات ضد دولتی در این کشور در اواسط فوریه ۲۰۱۸، استعفای خود را ارائه کرد.

اتیوپی یکی از قدیمی‌ترین کشور‌های مستقل آفریقا و یکی از کهن‌ترین کشور‌های جهان است. این کشور پس از ارمنستان دومین کشوری بود که مسیحیت را دین رسمی خود اعلام کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ابی احمد اتیوپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • بورکینافاسو خواهان استفاده از توانمندی‌های ایران است
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • لاله زار دومین ایستگاه سرد کشور
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد