Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان روزهای از ۱۰ مهر آغاز شد و فردا (سه‌شنبه) ۱۳ مهر با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال چهار وزن دوم (۵۷، ۶۵، ۷۹ و ۹۲)  از ساعت ۱۹ به وقت تهران در سالن جوردال آمفی شهر اسلو نروژ آغاز شد.

در مبارزه فینال وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک دارنده مدال برنز امیدهای جهان در نخستین تجربه جهانی خود در رده بزرگسالان به مصاف توماس گیلمان دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از آمریکا رفت که نماینده کشورمان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب حریف خود شد و مدال نقره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیلمان در مبارزه رده‌بندی بازیهای المپیک موفق به شکست رضا اطری نیز شده بود.

سرلک آزادکار الیگودرزی تیم ملی در این پیکارها پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفرجوزپه ویلارو از اکوادور را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۷ بر ۶ از سد آریان تسیوترین از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سرلک در این مرحله سلیمان آتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه را با نتیجه ۷ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. 

تا لحظاتی دیگر و در مبارزه‌های فینال امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مصاف ژاگیر شاکیف از روسیه، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مصاف جردن باروز از آمریکا، کامران قاسمپور در وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف ماگومد کوربانوف از روسیه می‌روند.

همچنین در دیدارهای نیمه‌نهایی ۲ وزن ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم نیز لحظاتی پیش برگزار شد که مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم مغلوب کایل اسنایدر مغلوب شد. گلیج فردا (سه‌شنبه) برای کسب مدال برنز باید با برنده مبارزه باتزول اولزیساخان از مغولستان و ماگومد گادجی نوراف از مقدونیه مبارزه کند.

عرفان الهی نیز با توجه به حضور حریفش به دیدار فینال به جدول شانس مجدد وزن ۷۰ کیلوگرم رفت. او نیز فردا در ابتدا باید با برنده آنیل گدارا از سریلانکا و آرمان آندراسیان از ارمنستان مبارزه کند و در صورت برتری برای کسب مدال برنز باید به مصاف اِوگِنی ژِربایف از روسیه برود.

شب گذشته نیز حسن یزدانی و امیرحسین زارع در فینال وزن‌های ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم با پیروزی مقابل دیوید تیلور از آمریکا و گنو پتریاشیولی از گرجستان ۲ مدال طلا بگیرند.

رحمان عموزاد خلیلی و یونس امامی آزادکاران وزن‌های ۶۱ و ۷۴ کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها حذف شدند.

کد خبر 630480 برچسب‌ها کشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کشتی مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد