Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از روز گذشته در فضای مجازی استان خبری مبنی بر بازداشت شهردار اسبق ساری دست به دست می‌شود، این خبر در حالی در صفحات رسمی و غیررسمی می‌چرخد که وی از سمت معاونت بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی تودیع شده است.

امیر حافظ سلیمانی وکیل شهردار اسبق ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه بنده و بهرام ولی‌پور مسؤولیت وکالت وی را در پرونده شهردار اسبق ساری برعهده داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه خبر بازداشت موکلم کاملا تکذیب می‌شود، افزود: قاضی روز گذشته تا پایان وقت اداری قرار وثیقه‌ای صادر کرد و امروز هم برای تغییر نوع وثیقه به دادگستری مراجعه شده است.

وکیل شهردار اسبق ساری با اعلام اینکه قرار وثیقه در ارتباط با پرونده شهرداری ساری صادر شده است، افزود: این قرار ۲ میلیارد تومانی بود برای موکل بنده صادر شده است.

وی اضافه کرد: موکل بنده جرمی مرتکب نشده بلکه مواردی که مطرح است صرفا تخلفات اداری بوده و مبلغی در این پرونده نیست.

سلیمانی یادآور شد: تخلفی که بحث مالی در این زمینه مطرح باشد وجود ندارد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: تخلفات مالی وکیل پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد

کیفرخواست رشوه گیری و پولشویی بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان یزد صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از دادستانی استان یزد، کیفر خواست بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت یکی از شهرستان‌های استان درباره ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و ۳ عدد سکه بهار آزادی به عنوان رشوه و بیش از ۱۳ میلیارد ریال پول شویی صادر شد.

حسب گزارش واصله مبنی بر وقوع جرایمی از جمله ارتشا و پول شویی، دستور قضائی صادر و موضوع جهت بررسی تخصصی به اداره کل اطلاعات استان یزد ارسال شد و در نهایت پس از دستگیری و بازداشت متهمین و تکمیل تحقیقات، در خصوص بخشدار سابق و سرپرست اداره صمت شهرستان و همدستان آنها، به اتهامات ارتشاء، تحصیل مال از طریق نامشروع و پول شویی، کیفرخواست صادر و متعاقب آن دستور تعلیق کارمندان مربوطه نیز صادر شد.

متهمین برای دریافت سهام یک معدن به عنوان رشوه، ابتدا اقدام به انتقال سهام به شرکتی خصوصی کرده و سپس اعضای شرکت مذکور را تغییر داده‌اند.

پس از آن از طریق واسطه، سهامدار این معدن شده‌اند و بدین شیوه مرتکب بزه پول شویی شده‌اند.

شناسایی و برخورد با این گروه با شکایت سازمان صمت یزد آغاز شد.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری دو یزد، نماینده دادستان یزد در محاکم بدوی و تجدید نظر به عنوان مدعی العموم پیگیر احیای حقوق از دست رفته مردم با اقداماتی از جمله ضبط اموال (سهام) موجود می‌باشد.

کد خبر 747868

دیگر خبرها

  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • وکیل بهاره هدایت: موکلم فعلا به زندان باز نخواهد گشت