Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@11:13:48 GMT

نخستین استخر شیرابه زباله اردبیل به بهره‌برداری رسید+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۵۸۶۴

نخستین استخر شیرابه زباله اردبیل به بهره‌برداری رسید+فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-شهردار اردبیل گفت: اولین استخرشیرابه محل دفن دائم زباله در شهر اردبیل با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

 محمود صفری در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: در مراسمی با حضور اعضای شورای شهر اولین استخر شیرابه محل دفن دائمی زباله‌های شهرداری اردبیل در منطقه طالب قشلاقی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مراسم با بیان اینکه اتمام و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه کاره شهر اردبیل به دغدغه اصلی شهروندان تبدیل شده بود، افزود: این طرح یک دغدغه زیست محیطی برای اهالی منطقه طالب قشلاقی و یک مطالبه جمعی بود که باید در سریع‌ترین زمان به نتیجه می‌رسید.

تولید سالانه 8 میلیون تن پسماند ویژه در کشورشورای رقابت فروش پسماند از طریق بورس کالا را تصویب کردراه اندازی اپلیکیشن‌های جمع آوری پسماند در پایتخت
​​​​

شهردار اردبیل بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر20 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و این افتتاحیه آغاز مسیر اتمام پروژه‌های نیمه کاره بعدی شهر اردبیل از جمله پل قدس، پل شهید سلیمانی و میدان ورزش است.شهردار اردبیل از ساماندهی نیروهای فصلی و کارگران شهرداری خبر داد و تأکید کرد: ساماندهی نیروهای فصلی و کارگران شهرداری کار بزرگی است که با سیاست‌گذاری‌های صحیح می‌تواند در کاهش دغدغه این قشر موثر باشد.

صفری همچنین به جهش بزرگ 76 میلیاردی برای نوسازی ناوگان شهری اردبیل اشاره کرد و گفت: پس از تلاش 20روزه همکاران در شهرداری، و شورای شهر و پیگیری ویژه علی نیکزاد نماینده اردبیل، تسهیلات 60 میلیارد تومانی نوسازی ناوگان شهری اردبیل از سهم سال 1399 اخذ شد، 30 میلیارد این تسهیلات سهم دولت بوده بلاعوض خواهد بود و مابقی نیز به صورت تسهیلات بانکی با بازپرداخت 4ساله خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر آن، شهرداری اردبیل نیز 16 میلیارد در این مشارکت سهم خواهد داشت تا با تخصیص 76 میلیارد تومان به ناوگان شهری اردبیل شاهد جهش بزرگ در این زمینه باشیم.

شهردار اردبیل از ساماندهی نیروهای فصلی و کارگران شهرداری خبر داد و تأکید کرد: ساماندهی نیروهای فصلی و کارگران شهرداری کار بزرگی است که با سیاست‌گذاری‌های صحیح می‌تواند در کاهش دغدغه این قشر موثر باشد.

انتهای‌پیام/141/ش

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهردار اردبیل بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان انجام شده است.

حسن کلیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌رضوی اظهار کرد: یکی از اقدامات شاخص معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد در این زمینه ایجاد ایست‌کارها در راستای حفظ شأن و منزلت کارگران و ساماندهی آنان است.

وی افزود: پس از ایجاد ایست‌کارها، رفاهیات کارگران نیز در اولویت قرار گرفت و در اولین قدم در بسیاری از شهرهای بزرگ و توریستی مانند شیراز، اصفهان و قشم سوییت‌ها و مهمانسراهایی برای آنان در نظر گرفته شده است تا با کمترین هزینه در آنها اقامت داشته باشند.

مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: همچنین بسیاری از خدمات رفاهی در سازمان‌ها و فروشگاه‌های مختلف با تخفیفات ویژه‌ای برای آنان درنظر گرفته شده است.

کد خبر 749614

دیگر خبرها

  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد